اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رسیدگی به 40 پرونده «تخلفات ارزی» در تعزیرات حکومتی کرمانشاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون بررسی 40 پرونده تخلفات ارزی که ارز را دریافت کرده‌اند در حالی که ارز دریافتی در مسیر تعریف شده قرار نگرفته در دستور کار این اداره کل است.

رسیدگی به 40 پرونده «تخلفات ارزی» در تعزیرات حکومتی  کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، قهرمان شاهی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی زیرمجموعه وزارت دادگستری است که وظیفه اصلی آن رسیدگی به پرونده‌ها ارسالی از سوی سازمان‌های مختلف در راستای رسیدگی، صدور رای و اجرای حکم است، البته در شرایط خاصی مانند وضعیت بازار این روزها، در بحث نظارت هم مشارکت داریم.

وی به بررسی ۸ هزار و ۲۰۰ پرونده کالا، یک هزار و ۷۰۰ پرونده قاچاق کالا و ارز و یک‌هزار پرونده بهداشتی است و گفت:  میانگین رسیدگی به پرونده‌ها کالا و خدمات ۱۴ روز، پرونده قاچاق کالا و ارز ۲۵ روز و پرونده بهداشتی ۱۵ روز است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از بحث مهم در حال حاضر  اداره کل هم‌اکنون بررسی ۴۰ پرونده تخلفات ارزی اشخاص وارد کننده، تولید کننده و صادر کننده است که ارز را دریافت کرده‌اند در حالی که ارز دریافتی در مسیر تعریف شده قرار نگرفته که میلیاردها تومان ارزش این پرونده‌ها است که بررسی می‌شود تا ارز را برگردانند.

وی در خصوص گلایه مردم از گرانی‌ها، گفت: نوسان قیمت زیاد است همین قیمت خرید و فروش را خیلی متفاوت کرده، البته مردم حق دارند گله‌مند باشند، ولی نظارت هست و تعزیرات حکومتی با رسیدگی به پرونده‌ها اشد مجازات را برای متخلفان صادر می‌کند.

شاهی از مردم درخواست همکاری داشت و گفت: مردم انبارهای احتکار را اطلاع‌رسانی کنند، بحث احتکار امروز مهم است با انبارهایی که در سامانه انبارها ثبت نشده  برخورد می‌شود و در بحث احتکار حضور فعال داریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول