اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تاکستان، نقطه سیاه کرونایی در استان قزوین است

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: تاکستان نقطه سیاه کرونایی استان است، رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکستان در سطح پایین تری قرار دارد و طبق آمارها و ارزیابی های صورت گرفته آمار مبتلایان، بستری ها و فوتی ها در تاکستان با شهرستان قزوین با ۶۰۰ هزار جمعیت برابری می کند.

تاکستان، نقطه سیاه کرونایی در استان قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان تاکستان اظهار داشت: کرونا دارای ابعاد ناشناخته، بسیار پیچیده و منحوس است که جان انسان‌ها را میگیرد و باید تدبیری اندیشیده شود تا کمترین آسیب ها وارد شود.

وی افزود : پیشگیری از کرونا راه ها و شیوه هایی دارد که مقدمه آن بحث مسائل بهداشتی است لذا همه  اعم از مردم و مسوولین باید به وظایف خود عمل کنند.

حبیبی اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مقابله با کرونا مقدم بر همه امور است لذا همه امکانات ادارات و دستگاه ها و بخش خصوصی باید در خدمت ستاد مقابله با کرونا باشد و هر مسوولی در هر دستگاهی در این مورد کوتاهی کند طبق قانون با وی برخورد صورت خواهد گرفت.

دبیر ستاد مقابله با کرونای استان با بیان اینکه تاکستان نقطه سیاه کرونایی استان است گفت: نشست های خانوادگی ،مراسم عروسی و ترحیم باید تعطیل شود و با افرادی که اقدام به اطلاع رسانی برای مراسم ترحیم در فضای مجازی می کنند برخورد خواهد شد.

حبیبی ادامه داد : رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکستان در سطح پایین تری قرار دارد و طبق آمارها و ارزیابی های صورت گرفته آمار مبتلایان، بستری ها و فوتی ها در تاکستان با شهرستان قزوین با ۶۰۰ هزار جمعیت برابری می کند، لذا شیوه و آرایش مقابله با کرونا در تاکستان باید تغییر یابد و با ارائه طرح های جدید و اجرایی نمودن آن شاهد کاهش آمار مبتلایان باشیم و این طرح اهتمام مردم و مسئولان را می طلبد.

وی در پایان با اشاره به ممنوعیت کسبه و صنوف غیر ضرور از ساعت ۱۸ به بعد تصریح نمود : طرح بلوک بندی و محله محور نمودن مقابله با کرونا در دستور کار ستاد کرونا شهرستان قرار گیرد تا مدیریت هر محله به دست رئیس یک اداره صورت گیرد و از ساعت ۱۸ به بعد نیز فقط مراکز درمانی ، داروخانه ها ، آتش نشانی ، سوپرمارکت ها و ...‌ اجازه فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول