اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توزیع ۲۰۰ بسته فرهنگی میان اصناف قم در مسیر ورود حضرت معصومه(س)

بیش از 200 بسته فرهنگی برای آماده سازی جشن سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم در میان کسبه مسیر میدان معصومیه تا حرم مطهر بانوی کرامت توزیع شد.

توزیع ۲۰۰ بسته فرهنگی میان اصناف قم در مسیر ورود حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به منظور آماده سازی مقدمات جشن ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم، تقدیر از مشارکت اصناف در برپایی مراسم استقبال کاروان نمادین ورود حضرت به قم در سال‌های گذشته و همچنین عرض تبریک سالروز ورود، بیش از ۲۰۰ بسته فرهنگی شامل شکلات، پوستر و استند میان کسبه حاشیه خیابان مسیر ورود حضرت به قم توزیع شد.

توزیع این بسته‌های فرهنگی با حضور جمعی از خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) به همراه پرچم مطهر حرم بانوی کرامت به همت معاونت فرهنگی حرم مطر حضرت معصومه(س) و همکاری شهرداری قم و مؤسسه حضرت خدیجه(س) انجام شد.

هر ساله مراسم استقبال از کاروان نمادین حضرت معصومه(س) از میدان معصومیه واقع در انتهای خیابان نبوت تا حرم مطهر برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این مراسم با ویژه برنامه‌های رسانه‌ای و پخش سلام به حضرت معصومه سلام الله علیها در سرار شهر قم دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/78023*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول