اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

حضور جدی و فعالی در انتخابات آتی خواهیم داشت/ با جبهه پایداری رایزنی می‌کنیم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، گفت: حضور و ورود ما به مساله انتخابات جدی و فعال است اما در عین حال با سایر گروه‌های همسو مشترک خواهد بود و اینگونه نیست که به صورت مستقل اقدام کنیم.

حضور جدی و فعالی در انتخابات آتی خواهیم داشت/ با جبهه پایداری رایزنی می‌کنیم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایلنا گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو شورای مرکزی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

- بنای ما به عنوان جامعه روحانیت مبارز بر این است که با مجموعه‌ای که با ما همسو هستند، حرکت جدیدی را دنبال کنیم.

- حضور و ورود ما به مساله انتخابات جدی و فعال است اما در عین حال با سایر گروه‌های همسو مشترک خواهد بود و اینگونه نیست که به صورت مستقل اقدام کنیم.

- جامعه روحانیت مبارز یک ساختار جدید ائتلافی متفاوت از «شورای ائتلاف» که در انتخابات مجلس فعال بود را دنبال می‌کند.

- فعالیت این روزهای جامعه روحانیت به دلیل دلخوری از رفتار اصولگرایان در انتخابات مجلس و نادیده گرفته شدن این تشکل پرسابقه نیست، بلکه جامعه روحانیت در انتخابات مجلس آمادگی برای ورود کامل و جدی به موضوعات نداشت.

- بنا بر این است که با جبهه پایداری هم گفت‌وگو شود و از آن‌ها هم خواسته شود که جزو مجموعه‌هایی باشند که شورای سیاست‌گذاری را تشکیل می‌دهند.

پیش از این نیز حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد گفته بود: بنا بر این است که برای انتخاب گزینه نهایی کاندیداتوری ریاست‌جمهوری از مجموعه کسانی که کف جامعه فعالند، استفاده شود و روند تصمیم‌گیری از همان ‌جا آغاز شده و بالا بیاید تا به نقطه نهایی برسد. به عبارت دیگر این گونه نیست که تصمیمات از بالا به پایین دیکته شود.

سخنگوی جامعه روحانیت تأکید کرده بود: ما اشخاصی را که تاثیرگذار هستند، دعوت خواهیم کرد ولی جناب آقای لاریجانی رهبری هیچ تشکیلاتی را برعهده ندارد. از طرف دیگر ما نمایندگان احزاب را در مجموعه‌مان خواهیم داشت؛ بنابراین هم اشخاص تاثیرگذار و هم احزاب رسمی را که در جریان انقلابی حضور دارند، دعوت خواهیم کرد و به آنها میدان می‌دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول