اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

معرفی دبیران جایزه «موسیقی و رسانه» و «ترانه» جشنواره فجر/تسلیت دفتر موسیقی برای درگذشت هنرمند پیشکسوت

رئیس سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر طی احکامی دبیر جایزه موسیقی و رسانه و ترانه این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

معرفی دبیران جایزه «موسیقی و رسانه» و «ترانه» جشنواره فجر/تسلیت دفتر موسیقی برای درگذشت هنرمند پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، محمد اله یاری رئیس سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در احکامی جداگانه، مسلم نادعلی زاده را به عنوان دبیر جایزه ترانه و سعید میرمحمد صادق را به عنوان دبیر جایزه رسانه و موسیقی منصوب کرد.

 

مسلم نادعلی زاده دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) و همچنین دبیر علمی شورای شعر، ترانه و کلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صاحب مقاله و مؤلف چندین جلد کتاب است.

همچنین سعید میرمحمد صادق  دانش آموخته دکتری تاریخ است و از سوابق وی می توان مدیریت طرح و برنامه شبکه جهانی جام جم، دبیری ۱۰ دوره جشنواره کتاب و رسانه ملی، مدیریت مرکز پژوهش و معاون پژوهشی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، مدیریت روابط عمومی نخستین همایش بین المللی شاعران ایران و جهان، مدیریت روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (دوره ۲۱ تا ۲۳)، مدیریت روابط عمومی دومین و چهارمین جشنواره مد و لباس فجر و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را نام برد.

فراخوان جایزه «موسیقی و رسانه» به زودی منتشر می شود.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه ماه سال جاری به دبیری دکتر حسن ریاحی در دوبخش رقابتی و غیررقابتی برگزار می شود.

******************************

 

تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت هنرمند پیشکسوت موسیقی نواحی

 

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت استاد امان الله طاهری از هنرمندان شناخته شده موسیقی نواحی سنقر استان کرمانشاه، پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در پیام محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استاد طاهری آمده است: «موسیقی استان کرمانشاه یکی از نوازندگان چیره دست خود را در عرصه نوازندگی دوزله از دست داد. 

استاد امان الله طاهری که با نام هنری «آمان دای» فعالیت می کرد، نقش موثری در موسیقی شهرستان سنقر و کلیایی از توابع استان کرمانشاه داشت. امان الله طاهری بیش از هفت دهه به استمرار در زمینه دوزله نوازی و موسیقی فعالیت کرد. 

فقدان این هنرمند گرانقدر را به جامعه هنری کشور و خانواده محترم‌شان، تسلیت می گویم و علو درجات را برای این هنرمند زنده یاد از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول