اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید نائب‌رئیس مجلس از پالایشگاه بندرعباس

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی به‌همراه جمعی از نمایندگان ملت در مجلس با حضور در پالایشگاه نفت بندرعباس از بخش‌های مختلف این پالایشگاه بازدید کردند.

بازدید نائب‌رئیس مجلس از پالایشگاه بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی به‌همراه جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از جمله محمد آشوری و احمد مرادی از واحدهای جدید افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت پالایشگاه بندرعباس که موجب ارتقای کیفیت بنزین و نفت گاز  تولیدی بر اساس استاندارهای روز دنیا شد، بازدید کردند.

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی هدف از این بازدید را بررسی اقدامات صورت گرفته در توسعه زیرساخت‌ها، دانش فنی و حجم سرمایه‌گذاری در ‌حوزه نفت و گاز عنوان کرد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود:‌ با توجه به حجم پروژه‌های وزارت نفت در هرمزگان تلاش می‌شود پشتیبانی‌های لازم از سوی مجلس شورای اسلامی در قالب حمایت‌های ارزی و تسریع در تصویب قوانین لازم نیز صورت گیرد.

وی بیان داشت:‌ باید با توسعه زیرساختهای پالایشگاهی در راستای ایجاد ارزش افزوده برای محصولات به ویژه محصولاتی که بصورت خام یا نیمه خام صادر می‌شود،‌ حرکت کرد.

در ادامه این بازدید نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در نشستی با نمایندگان خانه ملت گزارشی از آخرین اقدامات این شرکت در راستای توسعه پالایشگاه به ویژه طرح ارتقای کیفیت محصولات سنگین،‌ طرح مدیریت گازهای مشعل و  اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی ارائه کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول