اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رقابت 5 قاری برتر هرمزگانی در مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت: در چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله کشوری 1 خواهر و 4برادر در رشته‌های مختلف قرآنی از هرمزگان همزمان با سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت 5 قاری برتر هرمزگانی در مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مهدیان اظهار کرد: تاریخ برگزاری مسابقات خواهران در سراسر کشور از ۱۸ آبان لغایت ۲۲ آبان خواهد بود که در این دوره از رقابت خواهران به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی روز دوشنبه 19 آبان ماه جاری برگزار می‌گردد.

وی اظهار داشت: زمان برگزاری مسابقات بخش برادران نیز که به صورت ضبطی اجرا می شود، در محل صداوسیمای استان در تاریخ ۲۲ آبان خواهد بود که در آذر ماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، این بخش داوری خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه نمایندگان استان در این مسابقات 5 نفر هستند، خاطرنشان کرد: 4 نفر در بخش برادران آقایان یوسف جعفرزاده رشته قرائت، داوود شهابی حفظ کل، عبدالرحمان نیکخواه ترتیل، صمدیان حفظ 20 جزء و 1 نفر در بخش خواهران زینب آسن رشته ترتیل در این مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور خواهند داشت که این تعداد در بخش رشته های حفظ، قرائت و ترتیل می‌باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های به انجام رسیده مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در سطح کشوری و بین المللی از سوی سازمان مرکزی نیز با توجه به شرایط کرونایی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول