اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ترامپ: تاریخچه‌ای از مشکلات انتخاباتی در آمریکا داریم

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر تاکید کرد که این کشور تاریخچه‌ای از مشکلات انتخاباتی داشته است.

ترامپ: تاریخچه‌ای از مشکلات انتخاباتی در آمریکا داریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در چند رشته پیام در شبکه اجتماعی توئیتر به تاریخچه مشکلات انتخاباتی در این کشور اشاره کرد.

وی در این پیام‌ها نوشت: «ما باید به رای‌ها بنگریم. ما تازه در آغاز مرحله دسته‌بندی هستیم. ما بایدن به این ادعاها بنگریم. ما شاهد تعدادی شواهد هستیم.ما تاریخچه‌ای از مشکلات انتخاباتی در این کشور داریم.»

ترامپ اضافه کرد: «در پنسیلوانیا شما از طرف دیوان عالی دستور داشتید که آرایی که پس از مهلت قانونی دریافت شده بود را جدا کنید. این نیازمند مداخله قضایی (ساموئل) آلیتو (قاضی دادگاه دیوان عالی) است. این بخش عمده‌ای از آرا است.»

رئیس جمهور آمریکا افزود: «زمانی که شما درباره چالش‌های سیستماتیک صحبت می‌کنید درباره این است که چگونه این آرا مورد تصدیق قرار گرفته چون اگر چالشی در این سیستم درباره تصدیق وجود داشته باشد این به صورت جدی تمام انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد و چیزی که من را نگران می‌کند این است که ما بیش از یک صد مییون رای پستی در شهرهایی نظیر فیلادلفیا و دیترویت با یک سری طولانی از مشکلات انتخاباتی داشته‌ایم.»

ترامپ در حالی همچنان تلاش می‌کند که نتایج آرای این کشور را به چالش بکشاند که روز گذشته رسانه‌های مختلف این کشور شامل آسوشیتدپرس، سی‌ان‌ان و حتی فاکس نیوز جمهوری‌خواه، جو بایدن و کامالا هریس را به عنوان رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور منتخب، برنده انتخابات ریاست جمهوری و دونالد ترامپ و مایک پنس معاونش را بازنده آن خواندند.

به دنبال این تحولات، بایدن و هریس با ایراد یک سخنرانی رسما خودشان را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواندند اما ترامپ ضمن نپذیرفتن شکست، از رجوع خود به دادگاه برای متوقف کردن آنچه «تقلب بزرگ در انتخابات» خوانده است، خبر داد.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول