اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مشارکت 13 هزار عضو جمعیت هلال احمر در طرح آمران سلامت/750 هزار بسته بهداشتی بین بیماران خاص توزیع شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: 13 هزار نفر از اعضای جوان جمعیت هلال‌احمر کشور در قالب 4 هزار و 300 تیم به مدت 10 روز طرح آمران سلامت را اجرا کردند.

مشارکت 13 هزار عضو جمعیت هلال احمر در طرح آمران سلامت/750 هزار بسته بهداشتی بین بیماران خاص توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کریم همتی عصر امروز در شورای اداری لرستان، با اشاره به شیوع کرونا در تمامی نقاط ایران اسلامی، اظهار کرد: از همین‌رو در همان روزهای آغازین، اغلب تلاش‌ها برای کنترل و پیشگیری از این بیماری به کار گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای کرونا تاکنون بیش از 21 میلیون نفر از جمعیت هلال‌احمر کشور و همچنین 7 میلیون خودرو از این جمعیت با وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم‌پزشکی همکاری و تعامل داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور از کمک یکصد و هشتاد میلیارد تومانی هلال‌احمر به اقشار نیازمند در قالب بسته‌های معیشتی خبر و ادامه داد: بیش از 175 محموله بین‌المللی از کشورهای مختلف به جمعیت هلال‌احمر داده شد.

همتی اظهار داشت: همچنین طی چند ماهه اخیر بیش از 750 هزار بسته بهداشتی بین افراد نیازمند و بیماران خاص توزیع گردید.

وی با اشاره به کمک 370 میلیارد ریالی جمعیت هلال‌احمر به دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان، بیان داشت: هر آنچه که از محموله‌های بین‌المللی به جمعیت هلال‌احمر کمک شد، به طور تمام در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور خاطرنشان کرد: 13 هزار نفر از اعضای جوان جمعیت هلال‌احمر کشور در قالب 4 هزار و 300 تیم به مدت 10 روز طرح آمران سلامت را اجرا کردند.

همتی با بیان اینکه امکانات خوبی در اختیار جمعیت هلال‌احمر قرار دارد، افزود: سه هلدینگ بزرگ در اختیار این مجموعه است، از جمله هلدینگ بالگردی با بیش از 100 خلبان ماهر که در هنگام حوادث آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی ادامه داد: هلدینگ سازمان تدارکات دارویی جمعیت هلال‌احمر با بیش از 8 هزار میلیارد سرمایه یکی از بزرگترین کارخانجات تولید تجهیزات پزشکی و دارو است که ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم محسوب می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به لزوم راه‌اندازی داروخانه هلال‌احمر در لرستان، گفت: انتظار می‌رود دانشگاه علوم‌پزشکی استان مجوز داروخانه عام را به هلال‌احمر بدهند، داروهای خاص را از طریق جمعیت هلال‌احمر کشور در اختیار استان قرار می‌دهیم.

همتی بیان داشت: جمعیت هلال‌احمر 3 هزار ملک دارد که بخشی از آن‌ها بیش از  هزار و 500 میلیارد تومان ارزش دارد، ضمن اینکه بیش از 300 ملک وقفی نیز در اختیار این مجموعه قرار دارد.

وی با اشاره به افتتاح آشیانه هلال‌احمر لرستان طی امروز، افزود: همچنین یکی از بهترین بالگردها در اختیار استان قرار گرفت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول