اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

باغات خارج از محدوده شهر باید تعیین تکلیف شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم تعیین تکلیف باغات خارج از محدوده سطح شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: مردم انتظار دارند وضعیت آنها تعیین تکلیف شود و در اولویت شهرداری و شورای شهر خریداری این باغات برای حفظ آنها و تبدیل به بوستان است.

باغات خارج از محدوده شهر باید تعیین تکلیف شود

محسن محرری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر تقویت بانک املاک شهرداری اظهار کرد: ساماندهی ورودی جاده اراک یکی از اولویت های شورای شهر است که در کمیسیون ماده 5 به تصویب رسیده و سایت 220 هکتاری جاده اراک و بلوار امام رضا(ع) شامل محدوده بیمارستان کاربری ها تصویب شده که 10 درصد به بافت مسکونی اختصاص یافته است.

وی مطالعات سیما و منظر شهری، ساماندهی کنترل ساخت و ساز، تعامل با نظام مهندسی ساختمان، تعامل با هیات های اندیشه ور در حوزه معماری و شهرسازی، ایجاد وحدت رویه در آراء ماده 100 را از دیگر موارد مورد پیگیری این کمیسیون عنوان کرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم تعیین تکلیف باغات خارج از محدوده سطح شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: تعدادی باغات مشجر در شهر داریم که خارج از محدوده مصوب شده اند و امکان تغییر کاربری و تفکیک آنها نیست، ضمن اینکه این تصمیم از جهاتی برای حفظ باغات خوب بوده اما مردم انتظار دارند وضعیت آنها تعیین تکلیف شود و در اولویت شهرداری و شورای شهر خریداری این باغات برای حفظ آنها و تبدیل به بوستان است.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول