اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

فرزاد فرزین و گرشا رضایی به کرونا مبتلا شدند

فرزاد فرزین و گرشا رضایی دو خواننده فعال و شناخته شده حوزه موسیقی پاپ به ویروس کرونا مبتلا شدند.

فرزاد فرزین و گرشا رضایی  به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، فرزاد فرزین و گرشا رضایی دو خواننده فعال و شناخته شده حوزه موسیقی پاپ به ویروس کرونا مبتلا شدند.

هنوز گزارشی مبنی بر چگونگی ابتلای این دو هنرمند و وضعیت سلامتی شان منتشر نشده و اینکه در چه مرحله ای از این بیماری هستند.

پیش تر هنرمندان مطرح موسیقی پاپ ازجمله «احسان خواجه امیری» «حامد همایون» و «رضا بهرام» و چند هنرمند دیگر در این ژانر موسیقایی به ویروس کرونا مبتلا شدند و خوشبختانه پس از تحمل یک دوره بیماری، بهبود یافتند.

 

فرزاد فرزین متولد ۱۳۶۰ در تهران خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است. او به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم هم کرده ‌است. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه و مانکن را دارد.

 

گرشا رضایی خواننده ژانر پاپ است که نوازندگی چند ساز موسیقی را در کارنامه هنری خود دارد و مدتی به تدریس موسیقی مشغول بوده و اکنون از خواننده های فعال حوزه موسیقی است. وی در ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ متولد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول