اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بازگشت طرح احداث آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز از صحن علنی شورا

طرح احداث آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز یکی از دستور کارهای یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز بود که برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های فرهنگی و سلامت و محیط زیست بازگشت.

بازگشت طرح احداث آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز از صحن علنی شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عصر امروز یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با چند دستور کار برکزار شد که در نخستین دستور جلسه، لایحه اعطای اذن انتفاع بخشی از پلاک ثبتی ۹۱۲/ ۱۶۵۲ بخش چهار شیراز به مساحت سه هزارو ۷۱ مترمربع با کاربری خدماتی با حفظ مالکیت شهرداری به سازمان بهزیستی استان فارس به منظور ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی (زنان و دختران) که از سوی کمیسیون‌های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا ارائه شده بود، بررسی شد.

تا بر اساس مصوبه شورا در خصوص این لایحه با اعطای اذن انتفاع یادشده با حفظ مالکیت شهرداری برای احداث ساختمان ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی(زنان، دختران) از مهلت ۱۲ ماه به ۱۸ ماه و بهره‌برداری به مدت ۱۵ سال از سوی سازمان بهزیستی استان فارس، موافقت شود.

در ادامه طرح یک فوریتی جمعی از اعضا مبنی بر اجرای تصویب‌نامه هیات وزیران درباره ارائه امکانات رفاهی اعم از نقدی و غیرنقدی به بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری به تصویب رسید.

بر این اساس، شهرداری شیراز به منظور اجرای کامل تبصره دو ماده هفت و ماده ۱۸ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری کل کشور و همچنین بخشنامه شماره 165297 سازمان برنامه و بودجه اقدام می‌کند و اعتبارات لازم را در متمم و اصلاح بودجه سال ۱۳۹۹ و نیز در بودجه سنوات آتی شهرداری لحاظ خواهد کرد.

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر شیراز همچنین طرح احداث آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز از سوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به عنوان کمیسیون فرعی ارائه شد که برای بررسی بیشتر ظرف حداکثر یک ماه به این دو کمیسیون ارجاع شد.

در پایان بررسی ایرادهای هیات تطبیق به مصوبات پیشین شورا درباره سلب قابلیت استفاده عمومی از عرصه‌های مازاد بر عرض معبر نیز از دیگر دستور کارهای این جلسه شورا بود که مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول