اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بی اطلاعی مدیرعامل از وضعیت بابایی/لژیونری که نه به تراکتور رفت و نه برای ماشین‌سازی بازی کرد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز توضیحاتی را در خصوص غیبت پیمان بابایی ارائه داد.

بی اطلاعی مدیرعامل از وضعیت بابایی/لژیونری که نه به تراکتور رفت و نه برای ماشین‌سازی بازی کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمحمد علوی درخصوص غیبت پیمان بابایی در دیدار هفته اول لیگ بیستم تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت: پیمان بابایی به صورت قرضی راهی لیگ آذربایجان شده بود و با پایان این لیگ باید در باشگاه ماشین سازی حضور پیدا می‌کرد. قبل از حضور بنده در راس مدیریت این باشگاه صحبت های فیمابین دو باشگاه ماشین و تراکتور انجام و این باشگاه رضایت خود را برای انتقال بابایی به تراکتور اعلام کرده بود ولی در رسانه‌ها خبری مبنی بر مذاکره این بازیکن با تیمی غیر از تراکتور، که مورد تائید ماشین سازی نبود منتشر شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی ادامه داد: حدود یک ماه قبل با پیمان بابایی تماشی داشتیم و ایشان در محل تمرین تیم ماشین سازی حضور یافت ولی این حضور بصورت جدی و متداوم نبود تا با این بازیکن صحبت کردیم که یا در تمرینات ماشین بصورت منظم حضور یابد و یا با تراکتوری ها توافق کند و به تمرینات آنها برود و این بازیکن از ما فرصت خواست تا با تراکتوری ها توافق کند ولی این اتفاق در عمل دیده نشد. 

سید محمد علوی تاکید کرد: پیمان بابایی قانونا بازیکن ما است ولی دست او را برای پیشرفت باز گذاشته ایم و این اجازه را به او داده بودیم تا بتواند در تراکتور حضور یابد. این موضوع تا هفته پیش طولانی شد و ما به این بی نظمی ها واکنش نشان دادیم. او نیز از هفته گذشته بصورت منظم در تمرینات ما حضور یافت و سه روز قبل از دیدار با شهر خودرو نیز با حضور در محل باشگاه ماشین سازی اعلام کرد که با تراکتوری ها توافق نکرده و تصمیم به ماندن در ماشین سازی را گرفته است.

علوی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه ماشین سازی افزود: ما نیز حضور او را در ماشین سازی تصویری ثبت کردیم تا رسانه‌ای شود ولی پیمان از ما تا شب فرصت خواست تا درخصوص تراکتوری شدن و یا ماندن در ماشین تصمیم بگیرد. ما هم موافقت کردیم ولی تا ظهر روز بعد یعنی دو روز مانده به دیدار با شهر خودرو پیمان با تراکتوری ها توافق نکرد. با این بازیکن تماس گرفتیم و حضورش را در تمرین ماشین سازی را بصورت قطعی اعلام کردیم ولی دیگر از پیمان خبری نشد، نه در آخرین تمرین و نه در سفر به مشهد تیم را همراهی نکرد و تا الان از وضعیت این بازیکن بی خبر هستیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در انتهای صحبت های خود تاکید کرد: ما این فرصت را به پیمان دادیم تا با تراکتوری ها توافق کند و مخالف انتقال ایشان به دیگر تیم تبریز نبودیم ولی اونه توافقی کرد و نه تصمیم خاصی برای ادامه همکاری داشت. صراحتا اعلام می‌کنیم که عدم حضور او در اردوی تیم ماشین سازی غیر موجه بوده است و با توجه به اعلام رضایت ما به باشگاه تراکتور، اگر تا روز سه شنبه که جهت حضور در کمیته انضباطی دعوت شده اند تائیدیه رسمی از باشگاه تراکتور برای حضور این بازیکن به دست ما نرسد این موضوع در کمیته انضباطی باشگاه بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول