اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش تردد در محورهای استان زنجان با اجرای طرح محدودیت

اجرای طرح محدودیت تردد در محورهای استان زنجان طی هفته گذشته منجر به کاهش حدود 25 تا 30 درصدی تردد در محورهای استان زنجان شد.

کاهش تردد در محورهای استان زنجان با اجرای طرح محدودیت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، از آنجایی که کرونا این روزها همه زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است، مسؤولان به طرح‌های مختلفی برای قطع زنجیره انسانی این ویروس می‌اندیشند که ایجاد محدودیت برای ترددها از جمله این طرح‌ها است.

به همین دلیل طرح محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی بین استانی از ظهر روز دوشنبه تا پایان روز جمعه هفته گذشته در کشور اجرا شد که بنا بر گفته مسؤولان امر اجرای این طرح موجب کاهش 25 تا 30 درصدی تردد در جاده‌ها شد.

هر چند مدت زمان اجرای این طرح چند روز بود ولی نتیجه آن مطلوب به نظر می‌رسید چرا که با توجه به وضعیت موجود حداقل از ترددهای بین استانی کاسته شد.

در این راستا رئیس پلیس راه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اجرای طرح ایجاد محدویت برای ورود و خروج خودروهای غیربومی گفت: اجرای این طرح به کاهش 30 درصدی تردد منجر شده است.

محمدعلی عظیمی با اشاره به اجرای اعمال محدودیت در ورودی و خروجی شهرها اظهار کرد: تردد خودروهایی با پلاک تهران برای ورود به شهرهای استان ممنوع شده بود.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بر اساس طرح ارائه شده ورود خودروهای غیربومی به شهرها از جمله زنجان ممنوع شده بود، تصریح کرد: ورود و خروج خودروهای غیربومی در صورت ضرورت با ارائه مدارک معتبر امکان‌پذیر انجام می‌شد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت تردد در محورهای استان زنجان بعد از اعمال محدودیت گفت: به نظر حدود 30 درصد کاهش تردد روی داده بود.

همچنین  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان هم طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس به اجرای طرح محدودیت تردد در محورهای استان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح به کاهش حدود 25 درصدی تردد در محورهای استان منجر شد.

عبدالحسین علی‌اکبری با بیان اینکه اجرای طرح محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی از پایان روز جمعه برداشته شده است، ادامه داد: در حال حاضر تردد در محورهای استان عادی است.

یک راننده هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در حال حاضر تردد در جاده عادی و روان است، ادامه داد: اجرای طرح محدودیت تردد بین استانی در هفته گذشته موجب شده بود که جاده‌ها خلوت شود.

رضایی با بیان اینکه تردد خودروهای سواری نسبت به زمان قبل از اجرای طرح کاهش محسوسی یافته بود، افزود: اجرای این گونه طرح‌ها می‌تواند در کاهش ابتلای مردم به کرونا موثر باشد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول