اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

محموله 25 تنی نهاده دامی قاچاق در کوهرنگ کشف شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از شناسایی محموله عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی نهاده‌های دامی به وزن ۲۵ تن توسط بازرسان سازمان صمت در شهرستان کوهرنگ خبر داد.

محموله 25 تنی نهاده دامی قاچاق در کوهرنگ کشف شد

سجاد رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بازرسان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری محموله عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی نهاده‌های دامی به وزن ۲۵ تن را در شهرستان کوهرنگ بخش بازفت کشف کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: ارزش این محموله قاچاق و میزان تخلف گران‌فروشی کشف شده در مجموع 975 میلیون ریال توسط کارشناسان اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان صمت به طور میانگین از 5 هزار واحد در ماه بازرسی می‌کنند و این محموله مکشوفه در چرخه بازرسی‌های دوره‌ای این سازمان شناسایی شد.

رستمی تاکید کرد: به دلیل گستردگی فعالیت بازرسان سازمان صمت استان از همه هم‌استانی‌های گرامی خواهشمندیم در صورت مشاهده تخلف و یا موارد مشکوک، سازمان صنعت، معدن و تجارت را از طریق سامانه 124 مطلع نمایند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول