اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زاهدی:آقای گل فعلی اوکراین هستم،انتظار دارم به تیم ملی دعوت شوم/ باشگاهم اجازه نداد به دیناموکیف بروم

مهاجم تیم المپیک دونتسک اوکراین گفت: اگر به رنکنیگ لیگ های معتبر دنیا دقت کنید لیگ اوکراین در رده هشتم و یا نهم قرار دارد و بازی کردن در آن اصلا راحت نیست.

زاهدی:آقای گل فعلی اوکراین هستم،انتظار دارم به تیم ملی دعوت شوم/ باشگاهم اجازه نداد به دیناموکیف بروم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال المپیک دونتسک در این فصل از مسابقات لیگ اوکراین با زدن 5 گل، دادن 2 پاس گل و گرفتن 2 پنالتی برای تیمش یکی از بازیکنان تاثیرگذار لیگ این کشور بوده و تا اینجا در صدر جدول گلزنان لیگ این کشور قرار دارد.

زاهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت:با توجه به اینکه در این هفته همه تیم های ملی بازی دارند مسابقات لیگ یک هفته تعطیل است اما ما در جام حذفی بازی داریم.خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و همه چیز خوب پیش رفته است.

وی در خصوص اینکه عملکرد خودش را چطور ارزیابی می کند گفت:اوضاع و احوال من از این بهتر نمی شود. چه از نظر فوتبالی و چه از نظر زندگی شخصی همه چیز تا به اینجا خوب پیش رفته است.در لیگ امسال خیلی بهتر از سال قبل نتیجه گرفتیم، چون استخوانبندی تیم و کادر فنی حفظ شده است. این موضوع به من هم خیلی کمک کرده و باعث شده تا عملکردم بهتر شود.خوشبختانه امسال با لیگ آشنا شدم و بهتر از فصل گذشته کار کرده ام.

مهاجم تیم فوتبال المپیک دونتسک تاکید کرد: پارسال در لیگ 6 گل زدم، 2 پاس گل دادم و 2 پنالتی برای تیم گرفتم. امسال هم تا به اینجا 9 بازی کردم 5 گل زده ام، 2 پاس گل دادم و 2 پنالتی هم برای تیمم گرفته ام.در مجموع امسال شرایط خیلی بهتر پیش رفته و خوشبختانه وضعیتم خیلی خوب است

زاهدی در خصوص اینکه سطح لیگ اوکراین چگونه است عنوان کرد:لیگ اوکراین را اگر با لیگ ایران مقایسه کنیم خیلی فیزیکی و تاکتیکی تر از لیگ ایران است. اگر شما به رنکنیگ لیگ های معتبر دنیا هم دقت کنید لیگ اوکراین در رده هشتم و یا نهم قرار دارد. این لیگ از نظر رتبه حتی از لیگ هلند، دانمارک، سوئد و ... هم بالاتر است و بازی کردن در آن اصلا راحت نیست.

وی در خصوص اینکه وضعیت قراردادش با باشگاه اوکراینی چگونه است گفت: من تا آخر فصل با این تیم قرارداد دارم البته دوباره از من خواسته اند تا یک سال دیگر قراردادم را تمدید کنم.

مهاجم تیم فوتبال المپیک دونتسک در خصوص اینکه در این مدت از تیم های داخلی پیشنهاد داشت یا خیر  به فارس گفت: بله، پرسپولیس و سپاهان رسما نامه زدند و در مورد تراکتور هم شفاهی پیامهایی به من رسید. البته من با باشگاهم یک سال دیگر قرارداد داشتم ولی معتقدم تا اینجای راه مسیر سختی را طی کردم و شاید اگر به لیگ ایران برگردم از هدفم دور شوم به همین دلیل دوست دارم پیشرفت کنم.

زاهدی تصریح کرد: در پایان فصل گذشته از دیناموکیف پیشنهاد داشتم ولی باشگاه فعلی من رقم زیادی برای رضایتنامه از آن باشگاه درخواست کرد. تا الان از بیشتر تیم ها و 4 تا تیم بالای جدول اوکراین پیشنهاد داشته و دارم و حتی برای پیش قرارداد صحبت هایی با من انجام دادند ولی من پاسخی ندادم چون نمی خواهم عجله کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی تیم ملی با وی ارتباطی داشته یا بازی های او را دیده یا خیر عنوان کرد: فکر می کنم آقای اسکوچیچ همه را رصد کرده اما هنوز با من ارتباطی گرفته نشده است. روز گذشته هم لیست تیم ملی را دیدم، فقط می توانم بگویم آماده هستم که کمک کنم. زمانی که کادر فنی جدید تیم ملی کار را آغاز کردند صحبت های زیادی پیرامون اینکه آنها همه چیز را رصد می کنند شنیدم. واقعا این اتفاق به من انگیزه داد و شاید یکی از دلایل درخششم در لیگ اوکراین همین موضوع بود.

مهاجم تیم فوتبال المپیک دونتسک خاطرنشان کرد: در این مدت تلاش های زیادی کردم و هر بار که گل می زدم با خودم می گفتم حتما گل من دیده شده  و پالس خوبی از طرف کادر فنی خواهد داشت. من نه اهل اعتراض هستم و نه بازیکنی هستم که ذره ای انگیزه ام را از دست بدهم.دوست ندارم از صحبت هایم برداشت بدی صورت بگیرد ولی صادقانه بگویم که انتظار دارم به تیم ملی  دعوت شوم.

وی تاکید کرد: در فصل گذشته و امسال فوق العاده کار کردم و نگاه خیلی ها در اوکراین به من است. فکر می کنم عملکردم بین لژیونرها خوب بوده و اگر از نظر آماری بهترین نباشم حتما جز دو سه نفر اول هستم. امیدوارم و باز هم تلاش می کنم کادر فنی تیم ملی و شخص آقای اسکوچیچ بازی های من را هم ببیند چون واقعا برای حضور در تیم ملی انگیزه زیادی دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول