اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ضرورت توزیع عادلانه خدمات درمانی با استفاده از همه ظرفیت‌ها

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت اقدامات و خدمات تأمین اجتماعی در رضایتمندی مردم گفت: باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها در راستای توزیع عادلانه خدمات درمانی استفاده شود.

ضرورت توزیع عادلانه خدمات درمانی با استفاده از همه ظرفیت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی فتح‌اللهی صبح امروز در دیدار با سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه تأمین اجتماعی مجموعه‌ای است که تصمیمات و اقدامات آن، جمعیت کثیری از جامعه را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، اظهار کرد: مردم نیازمند امنیت روحی و روانی هستند و نقش تأمین اجتماعی در تحقق این مهم، بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات تأمین اجتماعی در حوزه‌های مختلف بیمه بازنشستگی و درمان، گفت: کوچک‌ترین حرکت مثبت در حوزه  تأمین اجتماعی در زندگی جامعه هدف تأثیرگذار است.

فرماندار رشت توزیع عادلانه امکانات خدمات درمانی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌ها،  باید ارائه خدمات درمانی از حالت متمرکز خارج شود.

رضا قنبرپور، سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه بیمارستان رسول اکرم (ص) به‌عنوان تنها بیمارستان تأمین اجتماعی در استان گیلان محسوب می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا در نظر داریم بخش تصادفات، تروما  و قلب را نیز در این بیمارستان راه‌اندازی نماییم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول