اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بررسی وضعیت فرهنگی هنری تهران در «هنر در شهر»

برنامه «هنر در شهر» با هدف مطالبه گری اهداف انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر و اطلاع رسانی تمام اتفاقات فرهنگی هنری استان تهران تهیه و تولید خواهد شد.

بررسی وضعیت فرهنگی هنری تهران در «هنر در شهر»

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا علیزاده تهیه کننده این برنامه فرهنگی گفت: برنامه «هنر در شهر» در نظر دارد با بررسی وضعیت فرهنگی و هنری استان تهران نسبت به آنچه اهداف انقلاب و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این زمینه بوده جامه عمل بپوشاند و آن را از مسئولین و دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر مطالبه کند.

علیزاده در ادامه با تاکید بر ضعف سیستم اطلاع رسانی حوزه فرهنگی و هنری در سطح استان تهران گفت: برنامه هنر در شهر در نظر دارد در این زمینه نیز پویا باشد و هر آنچه در حوزه فرهنگ و هنر در تهران به نمایش گذاشته شده را بطور جامع اطلاع رسانی کند تا انگیزه و پویایی هنرمندان نیز در این زمینه افزایش یابد.

تهیه کننده مجله فرهنگی هنری هنر در شهر در ادامه گفت: شنیدن صدای منتقدین حوزه فرهنگ و هنر، بررسی نقاط ضعف و قدرت حوزه فرهنگ از دیگر اهداف این برنامه است که با ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولین امیدواریم در این زمینه راهگشا باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از اهداف این برنامه اهمیت ویژه حفظ مدافع فرهنگ است ، پویش فرهنگی با مسائل روز جامعه می تواند تحقق رسیدن به این هدف باشد که بدون همیاری مسئولین ،اهالی قلم و رسانه در حوزه فرهنگ میسر نیست.

محمدرضا علیزاده تهیه کننده مجله فرهنگی و هنری «هنر در شهر» در پایان گفت: دست اندرکاران این برنامه  تلاش دارند در راستای اهداف برنامه، راهکارهای عملی در جهت تحقق تاکیدات، منویات و دغدغه های رهبرمعظم انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر  ارائه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول