اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تمرین مهم آلومینیوم اراک/ مراسم آشتی کنان خطیبی و عباسی برگزار می‌شود؟

تمرینات تیم آلومینیوم اراک امروز از سر گرفته می‌شود.

تمرین مهم آلومینیوم اراک/ مراسم آشتی کنان خطیبی و عباسی برگزار می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اعلام روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، قرار است تمرینات تیم به منظور آماده سازی هرچه بهتر برای بازی با سپاهان اصفهان از امروز ( دوشنبه ۱۹ آبان ماه) زیرنظر کادرفنی  از سر گرفته شود.

با توجه به اتفاقات اخیری که برای تیم اراکی رخ داد، انتظار می‌رفت که روابط عمومی باشگاه آلومینیوم به صراحت از حضور یا عدم حضور رسول خطیبی در تمرین امروز صحبت کند اما با بیان اینکه تمرینات زیر نظر کادرفنی برگزار می‌شود بدون اشاره به حضور سرمربی تیم، به نظر می‌رسد که باشگاه اراکی هنوز از حضور رسول خطیبی در تمرین امروز مطمئن نیست.

با پیگیری‌های خبرنگار ورزشی فارس مشخص شد که تمرین امروز قرار است با حضور سعیدعباسی (مدیرعامل باشگاه) و رسول خطیبی که اخیرا با هم دچار اختلاف شده‌اند، برگزار شود. به این ترتیب شاید در تمرین امروز آلومینیوم اراک مراسم آشتی کنان عباسی و خطیبی برگزار شود و این دو با کنار گذاشتن تمام اختلافات و سوتفاهمات پیش آمده، فاز جدید آماده سازی تیم را در کنار هم آغاز کنند.

این در حالی است که شنیده می‌شود رسول خطیبی ممکن است در تمرین امروز غایب باشد چون هنوز مدیران آلومینیوم موفق به جلب رضایت او برای بازگشت به تیم نشده‌اند. 

به هر حال باید صبر کرد و دید که در تمرین امروز چه اتفاق می‌افتد. آیا با بازگشت سرمربی دریای طوفانی تیم اراکی آرام می‌شود یا این ماجرا فعلا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول