اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نیروی جایگزینی برای مدافعان سلامت وجود ندارد/ مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

بازرس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان همدان با بیان اینکه نیروی جایگزینی برای مدافعان سلامت وجود ندارد گفت: از همه مردم درخواست می‌کنم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراقبت از کادر درمان کمک کنند.

نیروی جایگزینی برای مدافعان سلامت وجود ندارد/  مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردارمهدی فرجی ظهر امروز در مراسم وداع با دومین شهید سلامت استان همدان نضمن تسلیت به خانواده و همکاران مرحومه شهیده گلنار قیامتی از وی به عنوان یکی از بهترین کارکنان بیمارستان فاطمیه یاد کرد و از رییس دانشگاه و همکارانشان برای پیگیری‌ها به منظور برگزاری مراسمات شهیده موسوی و شهیده گلنار قیامتی قدردانی کرد.

وی از همه مسئولانی که با اخلاص در مراسم وداع با شهیده شرکت کردند، گفت: بنده به عنوان فردی که چهار دهه از عمر خود را در مجامع نظامی و هشت سال دفاع مقدس خدمت کرده کار مدافعان سلامت را مشابه دفاع از مرزهای کشور در دوران دفاع مقدس می‌دانم.

بازرس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان همدان با مقایسه دوران دفاع مقدس با وضعیت فعلی مقابله با کرونا اظهار کرد: اگر ما در دوران دفاع مقدس سنگری داشتیم مدافعان سلامت از این سنگر بی‌بهره بوده و هر لحظه با خطراتی مواجه هستند.

وی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را خط مقدم مقابله با کرونا خواند و گفت: بیمارستان‌ها خط مقدمی هستند که جایگزینی ندارد و این در حالی است که در دوران دفاع مقدس اگر افراد شهید می‌شدند گردانی به کمکشان می‌آمد و چنانچه گردانی خارج می‌شد گردان دیگری به کمک می‌آمد اما هیچ نیروی جایگزینی برای مدافعان سلامت وجود ندارد.

فرجی با اشاره به شهادت دو بانو از کادر درمان استان اظهار کرد: شهادت دو شهیده در سخت‌ترین شرایط رخ داد، بنده ضمن تعظیم به مقام والای شهدای سلامت از همه مردم درخواست می‌کنم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراقبت از کادر درمان کمک کنند زیرا آنان سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه سلامت از امنیت واجب‌تر است و اگر سلامتی نباشد امنیتی نیز وجود ندارد گفت: با وجود همه فشارهای دشمنان علیه کشور حوزه سلامت ایران‌اسلامی در دنیا سرآمد است ابراز امیدواری کرد که با تلاش جمعی از این پیچ خطرناک کرونا خارج شویم.

انتهای پیام/ 89050/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول