اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

و اینک پرسپولیس، باشگاهی با جیب خالی و مدیرعاملی دوشغله

وضعیت مالی پرسپولیس مناسب نیست و جای تعجب دارد که در چنین شرایطی، وزارت ورزش و جوانان مدیرعامل این باشگاه را به سمت مهم دیگری گمارده است.

و اینک پرسپولیس، باشگاهی با جیب خالی و مدیرعاملی دوشغله

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جعفر سمیعی در اولین حضورش در تمرین پرسپولیس، در جمع سرخپوشان صریح اعلام کرده حساب باشگاه خالی است و مبلغی اندک در آن نیست. او البته تاکید کرده اهل وعده دادن هم نیست.

مدیرعامل پرسپولیس که با هدف مبارزه با مفاسد وارد این باشگاه شده، در همین ابتدای ورود خود اعلام به بی پولی کرد؛ آن هم در تیمی که طلب های سنگینی از آن دارند؛ از درصدهای باقی مانده از فصل گذشته و آپشنها تا پیش پرداختی های فصل جدید. در واقع بازیکنان پرسپولیس برای فصل جدید درصدی نگرفته اند؛ به جز دو بازیکن جدید.  

اینکه هدف سمیعی از بیان صریح بی پولی به بازیکنان چه بوده، خودش باید در موردش توضیح بدهد اما آنچه شواهد نشان می دهد باشگاهی که به موقع نتواند مطالبات بازیکنانش را بدهد، خیلی زود تبعات آن را خواهد دید. 

پرسپولیس نماد چنین ضررهایی است. مهدی ترابی به همین راحتی از دست باشگاه رفت. بازیکنی که باید 420 هزار دلار به پرسپولیس می داد و سپس راهی قطر می شد، به خاطر مبلغ اندکی، زیر میز زد و با فسخ یک طرفه هم داغ کمبود بازیکن در این پست را به دل این باشگاه گذاشت، هم آنها را از یک سود مالی بی نصیب گذاشت. هر چند او وعده داده این پول را به باشگاه می دهد اما تا امروز که خبری از آن نشده است. شجاع خلیل زاده هم نمونه دیگری از همین جریان است. 

شاید مدیرعامل جدید هنوز نمی داند در چه فضایی قرار گرفته و نمی داند طبق قوانین فیفا اگر بازیکنان تیمش به موقع مطالبات خود را نگیرند، به راحتی می توانند دست پرسپولیس را در حنا بگذارند. 

در این شرایط که قاعدتا تهیه پول کار راحتی نیست و قطعا هم همه دغدغه های این باشگاه فقط مسائل مالی نیست، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته در اقدامی عجیب سمیعی را به سرپرستی حراست وزارت ورزش منصوب کرد تا تعجب همگان بیشتر شود.

باشگاهی مثل پرسپولیس دارای ابعاد مختلف است. حتی یک مدیرعامل به تنهایی نمی تواند از پس امور برآید. چگونه می شود وزیر ورزش کسی را که تا پیش از حضورش در باشگاه مدیر حراست وزارت بوده را با حفظ سمت در پرسپولیس به عنوان سرپرست حراست وزارت ورزش منصوب می کند؟ بی شک حراست وزارت ورزش دارای مسائل مختلف و رسیدگی های پرشمار است. وزارت ورزش در مورد چنین انتصابهایی اهل شفاف سازی هم نیست تا بلکه برای افکار عمومی مشخص شود چرا باید نیرویی که قبلا در همین سمت بوده و از سوی وزیر به پرسپولیس مامور می شود باید همزمان کار قبلی خودش را هم ادامه دهد؟ 

این روزها یکی از دغدغه های مهم سمیعی باید جذب بازیکن باشد تا سرخپوشان تقویت شوند. با این حساب خالی، چگونه قرار است چنین اتفاقی بیفتد؟ اصلا او فرصتی برای فکر کردن به این موارد را دارد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول