اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مشارکت 27 جهادگر در غسل متوفیان کرونا در خمین

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خمین از غسل متوفیان کرونا با همکاری داوطلبانه ۲۰ نفر از مبلغان آقا و ۷ خانم مبلغه در این شهرستان خبر داد.

مشارکت 27 جهادگر در غسل متوفیان کرونا در خمین

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمین، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین در راستای اهداف قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی اقداماتی را در زمینه مبارزه با کرونا در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: پیش از تشکیل این قرارگاه نیز فعالیت‌های جهادی صورت می‌گرفت اما در حال حاضر اقدامات ساماندهی شده و منظم‌تر انجام می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خمین ادامه داد: ۴۰ نفر از جهادگران در فعالیت‌های ضدکرونایی مشارکت دارند که حضور در بیمارستان و انجام کارهای فرهنگی، دلگرمی به بیماران و کادر درمانی و کارهای خدماتی از جمله این فعالیت‌ها بوده و به طور میانگین هر هفته ۳ نفر از جهادگران به بیمارستان اعزام می‌شوند.

کاظمی عنوان کرد: غسل متوفیان کرونا با همکاری داوطلبانه ۲۰ نفر از مبلغان آقا و ۷ خانم مبلغه انجام می‌شود؛ در بحث خدمات‌رسانی و کمک‌های معیشتی نیز گروه‌های جهادی تشکیل و بسته‌های غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: در دهه آخر ماه صفر بیش از ۱۰۰۰ بسته غذایی به ارزش میانگین ۳۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شد و مراحل بعدی توزیع بسته‌های حمایتی نیز در دستور کار است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خمین عنوان کرد: بسیاری از خیرین به نانوایی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و... در محلات ضعیف مراجعه کرده و با پرداخت هزینه اقلام غذایی رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

کاظمی ضمن تشکر از مسئولان شهرستان در راستای مقابله با کرونا، گفت: از نهادهای مربوط درخواست داریم  امکانات و تجهیزات موردنیاز جهادگران را در اختیار آنها قرار داده و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول