اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

روزهای خوب حسینی و شاگردانش/اسپانسر باشگاه نفت مسجد سلیمان معرفی شد+عکس

اسپانسر فصل جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان برای حضور در مسابقات لیگ برتر مشخص شد.

روزهای خوب حسینی و شاگردانش/اسپانسر باشگاه نفت مسجد سلیمان معرفی شد+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه نفت مسجد سلیمان که در ابتدای فصل جاری به دلیل مشکلات زیاد مدیریتی وضعیت نامشخصی داشت و تمام بازیکنان تاثیر گذار تیم به خاطر این مشکلات و نبود بودجه، راه جدایی را در پیش گرفتند، حالا در مسیر خوب و امیدوار کننده‌ای قرار گرفته است.

پس از تلاش‌های مدیران باشگاه و نماینده شهر مسجد سلیمان که منجر به تخصیص بودجه برای فصل جدید این تیم شد، هیات مدیره باشگاه نیز که به دلیل قوانین موجود رسما اجازه فعالیت نداشت و به همین خاطر قادر به امضای قراردادهای مالی و انسانی نبود با دریافت مجوز از وزارت نفت و شرکت‌های تابعه، توانست اقدامات لازم برای بسته شدن و آماده کردن تیم شهر مسجدسلیمان را انجام بدهد.

مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان در تازه ترین اقدام خود، با اسپانسر فصل جدید قراردادی را امضا کردند تا خیال کادرفنی و بازیکنان حداقل بابت هزینه‌های جاری جهت شرکت در بازی‌های لیگ بیستم راحت باشد و آن‌ها بدون دغدغه فقط به تمرین و انجام مسابقات فکر کنند و بپردازند.

در جلسه‌ای که امروز بین ابوذر شجاعی(مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان) به همراه مصطفی سلیمانی معاونت ورزشی این باشگاه با ابراهیم کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه دانا و موسی رضایی عضو هیات مدیره این شرکت برگزار شد، دو طرف برای همکاری در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران به توافق رسیدند و قراردادی را امضا کردند.

به این ترتیب می‌توان گفت گره کور تیم نفت مسجدسلیمان باز شده است و اعضای این تیم مشکلی برای ادامه کار در لیگ برتر ندارند.

شاگردان مجتبی حسنی در هفته اول لیگ برتر موفق به کسب یک امتیاز از خانه تراکتور شدند و در هفته دوم نیز میزبان سایپا خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول