اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

چاپخانه‌های منتشرکننده اطلاعیه‌های تجمع پلمب می‌شوند

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با هشدار به چاپخانه‌های این استان، اعلام کرد: چاپخانه‌هایی که اطلاعیه تجمع چاپ کنند، پلمب می‌شوند.

چاپخانه‌های منتشرکننده اطلاعیه‌های تجمع پلمب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با هشدار به چاپخانه‌های این استان مبنی بر خودداری از چاپ اعلامیه‌هایی که ایجاد تجمع افراد را به دنبال دارد، تأکید کرد: چاپخانه‌هایی که اطلاعیه تجمع چاپ کنند، پلمب می‌شوند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: این مسأله شامل واحدهای لیتوگرافی‌ها و مراکز تایپ و تکثیر نیز می‌شود و در صورت مشاهده تخلف این مراکز نیز پلمپ خواهند شد.

در اطلاعیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تأکید شده است: همه مراکز چاپ و نشر در این استان باید از چاپ اطلاعیه تجمع خودداری کنند.

معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هفته گذشته در اطلاعیه‌ای از ممنوعیت دعوت به مراسم عزاداری و نیز عقد و عروسی در این استان خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان مورخ 14 آبان‌ماه سال جاری و به‌منظور مدیریت و کنترل شیوع بیماری شایسته است از انتشار هرگونه آگهی ترحیم و عزاداری در خصوص مراسم سوم و هفتم مشتمل بر زمان و مکان خاک‌سپاری و یا فاتحه‌خوانی و همچنین چاپ کارت مراسم عقد و عروسی و هرگونه مراسم با تجمع در استان سمنان خودداری شود.  

این معاونت تأکید کرد: این تصمیم به‌منظور جلوگیری از ازدحام شهروندان و پرهیز از تجمع‌های غیرضروری گرفته شده و رعایت آن برای مدیران چاپخانه‌های استان سمنان الزامی است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول