اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کردستان منصوب شد

با صدور حکمی از سوی محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور حجت‌الاسلام حمید عاقل‌زاده به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان منصوب شد.

رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کردستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با صدور حکمی از سوی محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام حمید عاقل‌زاده به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان منصوب شد.

در این حکم آمده؛ جناب حجت‌الاسلام حمیدرضا عاقل‌زاده نماز جمعه این نهاد مبارک رحمانی و ثمره خون شهدای گرانقدر و یادگاری ماندگار از امام راحل عظیم الشان به واسطه تدابیر رهبر حکیم و عالیقدر به شبکه ای گسترده و مشعشع برای هدایتگری سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مبدل شده است.

اکنون که در دوره جدید از ماموریتی ولایی در مسیر شکوفایی، ارتقای کیفیت و افزایش اثربخشی این تشکیلات نورانی مهیای نقش‌آفرینی در جایگاه خدمت به قرارگاه‌های ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق شده‌اید، ضمن تقدیر از تلاش‌های موثر حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی رضایی در دوره مسئولیت با اعتماد به فضل الهی و در سایه عنایت حضرت ولی عصر جنابعالی را که بحمدالله علاوه بر تعهد و روحیه انقلابی و جهادی، مورد وثوق نماینده معزز ولی فقیه هستند به عنوان مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان کردستان منصوب می‌نمائیم.
امید است با اغتنام فرصت و شکر این نعمت با نصب‌العین قراردادن تقوای الهی و بهره‌مندی از سرمایه بی‌بدیل انس با سحر، توکل، توسل، شهدچشی از برکات مودت میان مومنین و استفاده از تجربیات صاحب نظران و اندوخته‌ی پیشکسوتان، پیگیری وظایف و ماموریت‌های ابلاغی را انجام دهید.

انشالله در این مسیر دشوار از حمایتهای نماینده محترم ولی فقیه همکاری استاندار و سایر نهادها و دستگاه های استان و همراهی ائمه جمعه برخوردار خواهید بود سرافرازی، سلامت و توفیق روز افزونتان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول