اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرآیند تخصیص آب به طرح‌های سرمایه‌گذاری تسریع شود

فرماندار ورزقان گفت: با عنایت به اهمیت افزایش توان تولید و ایجاد اشتغال فرآیند اعطای مجوز آب مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری باید تسریع شود.

فرآیند تخصیص آب به طرح‌های سرمایه‌گذاری تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، محمدباقر خانی  امروز در نشستی با مدیرعامل شرکت آب و منطقه‌ای استان با تاکید بر ضرورت اجرای شبکه پایاب سدهای آقبلاغ سفلی _سیه کلان و حاجیلر از امضای تفاهم‌نامه اجرای پایاب شبکه پایاب سدهای آقبلاغ سفلی _سیه کلان در آینده نزدیک خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت سد حاجیلر برای مصارف شرب، کشاورزی و صنعت، خاطرنشان کرد: احیای ردیف بودجه و آبگیری سد حاجیلر با جابه‌جایی روستای قره‌قیه و اجرای جاده جایگزین خاروانا می‌تواند رونق قابل توجهی در شهرستان ایجاد کند.
 
فرماندار ورزقان، اجرای سد‌های آقبلاغ سفلی _سیه کلان و حاجیلر را با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان از جمله اقدامات دولت در شهرستان ورزقان برشمرد و افزود: با اجرای این سدها در مشکل تامین آب شرب و صنایع شهرستان برای همیشه رفع شده است.
 
 غفارزاده مدیرعامل شرکت آب و منطقه‌ای استان نیز در این نشست گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته شرکت آب و منطقه‌ای در شهرستان ورزقان ارائه کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول