اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تقویت هم افزایی برای کنترل بحران کرونا ضروری است

سردار کشکولی با بیان اینکه فعالیت های جهادی در مقابله با بحران کرونا اثرگذار بوده است، گفت: هم افزایی گروه های دستگاه ها، نهاد و گروههای جهادی و مردم بستر تقویت خدمت به مردم است.

تقویت هم افزایی برای کنترل بحران کرونا ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در جمع گروه‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان، اظهار داشت: تقویت هماهنگی بین گروه‌های جهادی بستر تقویت خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: گروه‌های جهادی میزبان در هر استان باید با وضعیت سنجی از استان نقشه راهی از محرومیت‌ها و نیازمندی‌های استان  تهیه کنند که در فعالیت‌های گروه‌های جهادی مهمان مورد ملاک قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان داشت: وجود این بانک اطلاعاتی در همه حوزه های عمران، بهداشت و درمان، فرهنگی و... می‌تواند گام مهم در ساماندهی فعالیت‌های جهادی و اثر بخشی فعالیت‌های جهادی باشد.

کشکولی ادامه داد: دیگر مهم این است که اتحاد و همدلی بین گروه‌های جهادی فراهم شود تا این وحدت بتواند بستر محرومیت‌زدایی باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی ظرفیت بزرگی است، افزود: وحدت گروه‌های جهادی بستر هم افزایی و افزایش توان عمومی برای رفع مشکلات است.

کشکولی با اشاره به  فعالیت ۲ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در استان بیان کرد: هماهنگی و وحدت بین گروه‌های جهادی و سازماندهی امکانات برای مقابله بحران کرونا ضروری است.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی تلاش کنند وجهه مردمی را حفظ کرده و دولتی نباشیم و رقیب کشی نشوند و با دیگر گروه‌ها در یک قرارگاه کار کنند.

فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به خدمات گروه های جهادی در سیل لرستان، خاطرنشان کرد: در سیل سال 98 تعداد 720 گروه های جهادی به یاری مردم استان آمدند.

کشکولی افزود: در سیل لرستان بالغ بر 12 هزار و 91 جهادگر از سراسر کشور در قالب گروه های مردمی و جهادی به یاری سیل زدگان استان آمدند.

وی افزود: 184 گروه  از این گروه های جهادی، جهادگران دانشجو بودند که در سیل 98 به یاری مردم سیل زده استان آمدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در راستای مقابله با بحران کرونا، افزود:  گروه های جهادی چه در مقابله با بحران کرونا و چه در رزمایش کمک های مومنانه حضوری موثر داشته اند.

کشکولی با تجلیل از خدمات  جهادی روحانیون در مقابله با بحران کرونا، افزود: با مشارکت روحانیون حتی یک کرونایی جان باخته هم بدون غسل و کفن دفن نشده است.

وی ضمن حمایت سپاه استان از فعالیت های جهادی، گفت: با تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان استان، تلاش می کند  کمک های مردمی و جهادی را ساماندهی شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: بانک اطلاعاتی بستر هم افزایی فعالیت های جهادی برای مقابله با بحران کرونا و کمک به مردم نیازمند و اقشار آسیب پذیر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول