اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم تقویت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهر جدید صدرا

در دیدار رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا، لزوم تقویت و توسعه امکانات ورزشی، پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های این شهر مورد تاکید قرار گرفت.

لزوم تقویت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهر جدید صدرا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، مهدی فروردین در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا و سرمربی تیم ملی فوتسال با توجه به جمعیت ۱۵۰ هزار نفری شهر صدرا ، بر لزوم تقویت و توسعه امکانات ورزشی، پتانسیل ها و زیرساخت های این شهر تاکید کرد.

رئیس فراکسیون ورزش ضمن بازدید از سالن ورزشی بین المللی تخصصی فوتسال صدرا، این سالن ورزشی را یکی از بی‌نظیرترین سالن های کشور دانست و گفت: این پروژه با توجه به پتانسیل های بالقوه شهر صدرا کمک شایانی به توسعه ورزش در سطح شهر خواهد کرد.

 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا نیز در این جلسه ضمن بیان ماموریت‌های این شرکت در انجام زیرساخت های شهر جدید صدرا گفت: شرکت عمران صدرا علاوه بر ایجاد ساختارهای روبنایی و زیربنایی،  نسبت به توسعه و گسترش فرهنگ ورزش نگاه ویژه ای دارد.

در این جلسه که سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و مشاور مدیرعامل شرکت عمران نیز حضور داشت با اشاره به سوابق پیشین در بخش ورزش قهرمانی به ویژه ورزش آموزش و پرورش به صورت حرفه ای ، حضور فروردین را در این سمت ارزشمند برشمرد و افزود: با توجه به موقعیت شما به عنوان رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی ، می‌توانید در رشد و توسعه ورزش استان فارس به ویژه شهر جدید صدرا کمک شایانی نمایید.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول