اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در هرمزگان اجرایی می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: طرح هر «کارمند، حامی یک فرزند معنوی» با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌ ها و اداره های دولتی و خصوصی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند در استان هرمزگان همزمان با پویش ایران مهربان اجرا می‌ شود.

طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در هرمزگان اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در نشست ستاد اجرایی طرح "هر کارمند یک حامی فرزند معنوی  با عنایت به اجرای طرح پویش ایران مهربان با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان مبنی بر اکرام و  ایتام محسنین اظهار کرد: طرح حمایت از فرزندان یتیم و محسنین در استان در قالب هر کارمند حامی یک یتیم به مرحله اجرا درآمده که در این طرح هر کارمند می تواند حمایت یک یا چند فرزند یتیم را برعهده بگیرد.

وی  با بیان اینکه اجرای این طرح چندان هزینه‌بر نیست گفت: با حداقل  ۱۰ هزار تومان تا حداکثر ۵۰هزارتومان در هر ماه می توان در این طرح مشارکت کرد.

وی تصریح کرد : موضوع حمایت از کودکان یتیم یک اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه است که قطعاً مشارکت در این طرح، آجر و پاداش دنیوی و اخروی را به دنبال خواهد داشت.

معاون استاندار هرمزگان، طرح اکرام ایتام را از مردمی‌ترین طرح‌ها دانست و افزود: سامانه اکرام در سایت کمیته امداد به صورت شفاف فرایند تحت پوشش قراردادن هر یتیمی را مشخص کرده و کارمندان می‌تواند با ورود به این سامانه مبلغ واریزی را به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز کند.

وی با بیان اینکه این طرح  اجباری و دستوری نیست، گفت: ما این کار را یک اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه می‌دانیم و این اقدام در استانداری، با مشارکت استاندار، معاونین و مدیران ستادی استانداری شروع خواهد شد و همه با هدف کمک به ایتام در اجرای آن مشارکت خواهیم کرد.

شیبانی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی  می‌توانند با درخواست خود به عنوان معین اقتصادی، طرح‌های محرومیت‌زدایی در برخی روستاها یا شهرهای کوچک استان را پشتیبانی کنند.

وی  بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خیران در زمینه اکرام ایتام و فرزندان محسنین اشاره کرد و گفت: اگر این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم و در این زمینه گام برداریم برکات آن جزو باقیات و صالحات خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، با بیان اینکه کارکنان استان در کار خیر همواره پیشگام بوده و در رزمایش مواسات و همدلی خوش درخشیدند ، اظهار امیدواری کرد مجموعه کارمندی هرمزگان در اجرای طرح حمایت از کودکان یتیم مشارکت خوبی داشته باشند.

نشست  ستاد اجرایی طرح «هر کارمند یک حامی فرزند معنوی»  صبح روز دوشنبه در جلسه‌ای با حضور ۱۰ نفر از مدیران و معاونین توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان برگزار شد.

حامیان نیکوکار می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در استان و یا سایت الکترونیکی emdad.ir فرزند معنوی مورد نظر خود را انتخاب و ماهانه کمک های خود را به این فرزندان اهدا کنند.

انتهای پیام/ 88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول