اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تغییری در ساعت کاری ادارات اعلام نشده است

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان خبر تغییر در ساعت کاری ادارت را تکذیب کرد و گفت: هر گونه خبری در این زمینه توسط استانداری و از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی اعلام می‌شود.

تغییری در ساعت کاری ادارات اعلام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ساعاتی قبل خبری در فضای مجازی پخش شد مبنی بر اینکه ساعت کاری ادارات لرستان تا پایان هفته تغییر کرده است.

در همین راستا فاطمه ایرانی مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان با تکذیب این خبر گفت: خبری که در این زمینه در فضای مجازی منتشر شده مربوط به اوایل شیوع کرونا در اسفند ماه سال گذشته است و چنین خبری در شرایط فعلی صحت ندارد.

وی با بیان اینکه تغییری در ساعت کاری ادارات اعلام نشده است، افزود: هر گونه تصمیمی در این زمینه اخذ شود صرفا توسط استانداری لرستان و از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

ایرانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهروندان با جدیت خبرهای مربوط به کرونا را دنبال می‌کنند، انتشار خبرهای اشتباه و نادرست موجب سردرگمی آنها می‌شود، لذا با افرادی که در جهت تشویق اذهان عمومی و سردرگمی مردم خبر منتشر کنند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول