اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادسازی ۱۶ هزار مترمربع اراضی کشاورزی در باباسلمان شهرقدس

مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان قدس از آزادسازی ۱۶ هزار متر مربع اراضی کشاورزی باباسلمان خبر داد.

آزادسازی ۱۶ هزار مترمربع اراضی کشاورزی در باباسلمان شهرقدس

بهروز سلگی مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: طی بازدیدهای روزانه کارشناسان جهاد کشاورزی از تغییر کاربری باغی به مساحت حدود ۱۶ هزار مترمربع در محدود شمالی باباسلمان که اقدام به ساخت آلاچیق، سکو، پرچین و تفکیک فیزیکی غیرمجاز کرده بودند، مطلع می‌شوند.

وی گفت: در ابتدای شروع کار به این افراد اخطارهایی داده شد تا به طور مجاز اقدام کنند که مجبور به استفاده از قوه قهریه نشویم اما به اخطارها توجه نکرده و همچنان به خلاف مقررات ادامه دادند.

مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان قدس افزود: با دریافت دستور از دادستانی و همکاری مأموران کلانتری ۱۳ شهرقدس و مساعدت لجستیکی شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۱۸ نسبت به جمع‌آوری موارد تخلف اقدام شد.

سلگی ادامه داد: این تخلفات حدود ۳۲ مورد بوده که همگی قلع و قمع شدند و ۴۲۰ مترمربع از سطح اشغال شده به صورت غیرمجاز، آزاد و تذکر شدید به متخلفان داده شد که در صورت ادامه یافتن این تخلف علاوه بر قلع و قمع، از طریق دادگستری نیز شکایت انجام می‌گیرد.

وی با تأکید براینکه مردم مواظب افراد فرصت‌طلب باشند، تصریح کرد: مردم به هیچ عنوان فریب افراد سودجو که باغ یکپارچه را به شکل خرد به مردم می فروشند، نخورند و جهاد کشاورزی هیچ گونه اجازه تغییر کاربری به این گونه افراد نمی دهد و در صورت تخلف، طبق قانون با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ نسبت به تخریب اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول