اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیران میدانی در کشور از اختیارات کافی برخوردار نیستند/ تفویض اختیار در جنگ اقتصادی ضروری است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران میدانی و عملیاتی از اختیارات کافی برای تصمیم گیری در شرایط جنگ اقتصادی برخوردار نیستند، از ورود مجلس به موضوع تفویض اختیار به مدیران عالی رتبه استان ها در آینده نزدیک خبر داد.

مدیران میدانی در کشور از اختیارات کافی برخوردار نیستند/ تفویض اختیار در جنگ اقتصادی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست بررسی مشکلات صادرات و واردات از گمرکات و بنادر استان که با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان و برخی از مدیران استانی برگزار شد، با بیان اینکه در این نشست موضوعات و مباحث مختلفی از جمله علل رسوب و انباشت کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی در گمرکات استان مورد بررسی قرار گرفت، گفت: مدیریت میدانی ما در سطح کشور بسیار خوب عمل کرده اما از اختیارات کافی برای اعمال تصمیم‌های مدیریتی برخوردار نیستند.

وی افزود: بهترین کاری که در دوران تحریم باید انجام داد، واگذاری اختیارات به مدیران عالی رتبه استانی و کمک به تصمیم‌گیری بهتر و فوری آنان است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه برای هر امر کوچک و بزرگی، بخشنامه ای از مرکز صادر می شود که به دفعات مکرر این بخشنامه‌ها در حال تغییراست و اجازه دخالت سریع و صریح به مدیران استانی داده نمی شود.

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: مجلس بزودی به این موضوع ورود خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم شرایط تفویض اختیارات به مدیران عالی رتبه استان ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول