اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

همکاری توزیع برق با شهرداری‌ها برای توسعه روشنایی معابر در هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان از تقویت همکاری‌ها با شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان به منظور توسعه روشنایی معابر و محلات خبر داد.

همکاری توزیع برق با شهرداری‌ها برای توسعه روشنایی معابر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در دیدار با نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی وضعیت توسعه شبکه در  بخش سندرک و مناطق روستایی بشاگرد را مورد بررسی قرار داد.

هاجر عبدی در این دیدار از همکاری با شهرداریها و دهیاری های استان  برای توسعه روشنایی در معابر و محلات با هدف تسهیل در تردد و کاهش جرم و بزهکاری خبر داد.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق با هدف اصلاح شبکه برق رسانی اقدام به برگزاری مانورهای جهادی اصلاح شبکه در شهرستانهای میناب، رودان، و سیریک نمود که در آن بخش زیادی از شبکه های فشار متوسط نوسازی شد. وی در ادامه اضافه نمود :مانور سراسری مدیریت بحران با رویکرد اصلاح شبکه توزیع برق، روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان همزمان با سراسر کشور در جاسک تحت عنوان مانور ملی برگزار خواهد شد .
 
 مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان همچنین با اشاره به اهمیت اجرای طرح برق امید اظهارداشت: این طرح با هدف تغییر نگرش و باور مشترکان خانگی به استفاده صحیح از انرژی برق ، به حفظ و نگهداری از منابع ملی و محیط زیست کمک شایانی خواهد نمود وامیدواریم مشترکین برق استان با همراهی از مزایای ارزشمند این طرح بهرمند شوند.

هاجر عبدی در ادامه به راه اندازی اپلیکیشن برق من در جهت توسعه خدمات غیرحضوری اینشرکت بمنظور کاهش ۱۰۰ درصدی مراجعات حضوری مشترکین بویژه در شرایط بیماری کرونا و سایر مزایای استفاده از این ابزار نوین مواردی را بیان نمود .

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول