اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آیا باران در راه هرمزگان است؟

معاون فنی سازمان هواشناسی هرمزگان گفت: تحت تاثیر فعالیت یک سامانه ی بارشی نیز طی روزهای جمعه و شنبه، برای استان ابرناکی و گذر ابر و در برخی نقاط رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

آیا باران در راه هرمزگان است؟

کیانوش عارفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهارکرد: طی امروز سه شنبه، 20 آبان ماه، شرایط جوی و دریایی پایداری برروی استان حاکم خواهد بود و در ساعات صبح، مه رقیق صبحگاهی برروی سواحل و جزایر پیش بینی می شود و در ساعات بعد از ظهر وزش بادهای سطحی برروی دریا پدیده غالب خواهد بود.

وی افزود: روز چهارشنبه 21 آبان ماه نیز همین شرایط جوی در استان پیش بینی می شود و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد بود.

 به گفته معاون هواشناسی هرمزگان، روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش سرعت بادهای شرقی برروی مناطق دریایی پیش بینی می شود و دریا متلاطم خواهد شد و تحت تاثیر فعالیت یک سامانه ی بارشی نیز طی روزهای جمعه و شنبه، برای استان ابرناکی و گذر ابر و در برخی نقاط رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

عارفی عنوان کرد: از نظر دمایی، امروز و فردا، افزایش نسبی دمای بیشینه و پایان هفته افزایش دمای کمینه و رطوبت نسبی هوا پیش بینی می شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول