اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

11 هزار انشعاب برق در استان مرکزی به متقاضیان واگذار شد

معاون شرکت توزیع برق استان مرکزی از واگذاری 11 هزار انشعاب برق به متقاضیان جدید این استان در سال جاری خبر داد.

11 هزار انشعاب برق در استان مرکزی به متقاضیان واگذار شد

حسین شمسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکین برق استان به مرز 750هزار مشترک رسیده است، گفت: بیشترین فراوانی مشترکین استان در بخش خانگی و به تعداد 611 هزار و 395 مشترک است.

وی بابیان اینکه بیش از 66 درصد انرژی برق استان در بخش تولید به مصرف می رسد، افزود: 40.1 درصد از مصارف برق استان در بخش صنعتی، 25.9 درصد در بخش کشاورزی، 23.2 درصد در بخش خانگی، 4.6 درصد در بخش عمومی و 6.2 درصد در بخش سایر مصارف است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان مرکزی با بیان اینکه در 7 ماه سال جاری 1533 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شده است، ادامه داد: تلاش‌هایی برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در سطح استان به کارگرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود. شمسی بیان کرد: مردم می توانند در صورت اطلاع از استفاده کنندگان غیرمجاز از برق مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره 10001000121 اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 13082 دستگاه کنتورهای هوشمند در سطح استان نصب شده است، افزود: بیش از 90 درصد مشترکین دیماندی و چاه های آب کشاورزی در استان به کنتور هوشمند طرح فهام مجهز می باشند.

شمسی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن «برق من» گفت: کلیه خدمات این شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است،مشترکان  می‌توانند با  دریافت اپلیکیشن «برق من» از نرم‌افزار کافه بازار و سایت شرکت و به صورت غیر حضوری خدمات صورتحساب،فروش و پس از فروش انشعاب برق ، رفع خاموشی و برق امید را دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول