اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گردان: صحنه‌ای که داور پنالتی گرفت یک مترونیم از محوطه جریمه فاصله داشت

دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن اصفهان از داوری بازی این تیم مقابل فولادخوزستان انتقاد کرد.

گردان: صحنه‌ای که داور پنالتی گرفت یک مترونیم از محوطه جریمه فاصله داشت

شهاب گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازی اول ذوب‌آهن در لیگ بیستم اظهار داشت: با اینکه هفته اول بود اما بازی خوبی انجام دادیم. تغییرات در تیم ما زیاد بود ولی تمرینات خوبی داشتیم. در نیمه اول آنطور که انتظار داشتیم بازی پیش نرفت و تیم ما کمی سردرگم بود. با اینحال هرچه از دقایق بازی گذشت  تیم ما بهتر شد. در نیمه دوم توانستیم بازی را در دست خودمان بگیریم. 

گردان ادامه داد: فولاد تیمی است که سخت گل می‌خورد اما خداراشکر توانستیم در عرض چند دقیقه گل خورده را جبران کنیم و بعد از آن گل برتری را بزنیم که کار سختی هم بود. همه چیز دست ما بود و موقعیتی هم به حریف ندادیم. تا آن پنالتی گرفته شد.

وی تاکید کرد: سه امتیاز ما را تبدیل به یک امتیاز کردند و طبق روال سالیان گذشته این اتفاق برای ذوب آهن و در زمین ذوب آهن افتاد. در صحنه‌ای برد را از ما گرفتند که داور تنها کاری که می‌توانست برای فولاد انجام بدهد این بود که خطای هند بازیکن آن‌ها را نگیرد. یعنی تنها اتفاقی که در آن صحنه افتاد هند بازیکن حریف بود اما پنالتی به ضرر ما گرفته شد.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در مورد اینکه این تیم با وجود تغییرات زیاد در فصل جدید، توانست در بازی اول یکی از مدعیان جدی لیگ را به خوبی تحت فشار قرار دهد، عنوان کرد: این مساله می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. تمرینات پیش فصل خوبی را پشت سرگذاشتیم. تعویض‌هایمان در بازی و تغییر تاکتیکی هم که داشتیم، موثر بود. ضمن اینکه بازیکنان تیم ما اشتیاق داشتند تا نتیجه را جبران کنند و سه امتیاز بازی را در اصفهان نگه دارند. مجموعه ذوب‌آهن نمی‌خواست تجربه تلخ سال گذشته تکرار شود به همین خاطر از روز اول هم قسم شدیم که به بازی اول مثل بازی آخر لیگ نگاه کنیم.

وی افزود: کارمان خوب پیش می‌رفت که متاسفانه آن اتفاق افتاد و واقعا نمی‌دانم چه بگویم. نزدیک به صحنه بودم و به خوبی اتفاقی که افتاد را دیدم. وقتی داور سوت زد فکر کردم می‌خواهد خطای بازیکن حریف را بگیرد. این اتفاق حدود یک متر و نیم از محوطه جریمه فاصله داشت و اصلا برخوردی هم نبود. اگر هم داور دید خوبی نسبت به صحنه نداشت، کمک داور باید اعلام می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد. واقعا برایم باور نکردنی بود و در آن لحظه شوکه شدم که دقیقه 96 به این راحتی پنالتی گرفته شد و امتیاز از دست دادیم.

گردان با اشاره به اشتباه داوری تصریح کرد: آدم می‌تواند اشتباه کند و خطایی را نگیرد اما چطور می‌تواند اشتباه ببیند؟ ممکن است زمانی توپ به دست بازیکنی بخورد یا پای یک بازیکن به بازیکنی دیگر بخورد و شما نبینید ولی اینکه شما اشتباه ببینید؛ در موردش باید خیلی فکر کرد!

وی در مورد بازی مقابل تیم سابق در شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: خوشحال بودم که در هفته اول مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم. آن‌ها تغییرات کمی داشتند. کادرفنی آن‌ها هم بدون تغییر بود و این برای من از نظر شناختی خوب بود. به نظرم قرعه خوبی داشتیم. همه چیز هم خوب پیش می‌رفت تا آن لحظه آخر که پنالتی گرفته شد.

گردان در مورد ادامه کار ذوب‌آهن در لیگ بیستم عنوان کرد: ما بازی به بازی و پله به پله جلو می‎‌رویم. در هربازی هم نهایت سعی و تلاشمان را می‌کنیم که برنده باشیم. فکر می‌کنم تیم ما برای اینکه امسال به موفقیت خوبی برسد چیزی کم ندارد و می‌تواند به آن چیزی که در شان نام باشگاه ذوب‌آهن است دست پیدا کند.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در مورد اینکه برخی نسبت به دروازه‌بان‌های دعوت شده به تیم ملی انتقاداتی را مطرح می‌کنند، گفت: این دروازه‌بانان چندین سال است که به تیم ملی دعوت می‌شوند. شاید در شرایط بهتری هستند و به همین خاطر دعوت شده‌اند. همیشه همینطور بوده که دو سه نفر دعوت می‌شوند و دو سه نفر دیگر هم مدعی هستند یعنی شرایط دعوت شدن را دارند. در هر کشوری همینطور است. بقیه هم در اردوهای بعدی دعوت می‌شوند. فعلا تصمیم سرمربی تیم ملی این بوده، ضمن اینکه الان هم فقط یک هفته از لیگ گذشته و در این یک هفته فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی افتاده باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول