اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

میری: شش بار توانستم به رکورد دنیا حمله کنم/ شرایط اردو عالی است

ملی‌پوش وزن 89 کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: سطح آمادگی خیلی خوبی دارم و توانستم در این مدت، شش بار به رکورد دنیا در وزن ۸۹ کیلو حمله کنم.

میری: شش بار توانستم به رکورد دنیا حمله کنم/ شرایط اردو عالی است

به گزارش خبرگزاری فارس، علی میری در خصوص شروع شدن تمرینات تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات شروع شده و همه چیز خیلی خوب است. اگر آسیب‌دیدگی نداشته باشیم، می‌توانیم به رکوردهای خوبی برسیم.

وی افزود: از وقتی بیماری کرونا آمد، یک روز هم تمریناتم را تعطیل نکرده‌ام و در خانه بدون مربی به تمرینات ادامه داده‌ام. سطح آمادگی خیلی خوبی دارم و توانستم در این مدت، شش بار به رکورد دنیا در وزن ۸۹ کیلو حمله کنم. الان امیدوارم زیر نظر سرمربی تیم ملی پیشرفت خوبی داشته باشیم.

میری در رابطه با شروع شدن لیگ وزنه برداری عنوان کرد: امسال با تیم ملی حفاری قرارداد دارم. خدا را شکر که لیگ می تواند شروع شود و از این لحاظ از خیلی از ورزش ها جلو هستیم اما وزنه‌برداری را نمی‌شود با هیچ ورزش دیگری مقایسه کرد. در این ورزش سخت تلاش می‌کنیم و کمترین دستمزدها را می گیریم.

ملی پوش وزن ۸۹ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: از مسئولان فدراسیون و ریاست محترم تشکر می کنم که توانستند در این شرایط سخت و بحرانی، اردوها را برگزار کنند. مسئولین خارج از فدراسیون هم باید توجه ویژه ای به وزنه برداری داشته باشند. من از زحمات بچه های تیم ملی تشکر می کنم و دست تک تک شان را می بوسم و می دانم چقدر تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول