اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شازند ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات توقیف ۳ دستگاه اتوبوس و سواری کشف شد.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند

به گزارش خبرگزاری یوسف سپهوند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شازند در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ۳ دستگاه اتوبوس و سواری، حامل بار قاچاق را در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل ۱۹ دستگاه ارز دیجیتال (ماینر)، ۲۰ دستگاه پاور رایانه، ۴۲۰۰۰ عدد فندک، یک دستگاه ماشین ظرف‌شویی، یک دستگاه یخچال فریزر دوقلو، ۱۲ دستگاه کیس رایانه، ۱۱ دستگاه اسپیکر، ۲۴۷۰ عدد قاب گوشی موبایل و ۲۰ عدد جاکلیدی قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در این عملیات‌ها را در حدود ۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات ۳ نفر دستگیر و ۲ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری توقیف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف خودروی شوتی حامل البسه قاچاق در دلیجان

سپهوند همچنین بیان کرد: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با رانندگان خودروهای شوتی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان دلیجان، یک دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۹۷۰ ثوب لباس قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف و راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تأکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند و طرح‌های عملیاتی پلیس در این راستا با قاطعیت تمام تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول