اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت تسهیلات به ۵۰۰ واحد تولیدی استان سمنان

بررسی عملکردی فعالیت‌های رونق تولید در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، از پرداخت بیش از هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۵۰۰ واحد تولیدی استان حکایت دارد.

پرداخت تسهیلات به ۵۰۰ واحد تولیدی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس نظر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، هشت هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹ و بند الف تبصره ۱۸ (برنامه تولید و اشتغال) به ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده که در یک ماه گذشته، از نظر تعداد طرح، ۴۴ درصد و از نظر مبلغ ۱۷۲ درصد افزایش داشته است.

از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۲۱۵ واحد به ارزش حدود سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید ۹۹ و ۲۸۵ واحد به ارزش چهار هزار و 430 میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است.

تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ که از شهریور سال جاری آغاز شده است، ۳۶۷ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از پنج هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد، ۱۵۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان سمنان نیز یک هزار و 150 واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده و در جهت رفع موانع موجود، دو هزار و 485 مصوبه به تصویب اعضا رسیده که از این تعداد، ۷۲ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

همچنین امروز با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۸۶ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات زیربنایی، تأمین اجتماعی و مالیات چهار واحد تولیدی استان بررسی شد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول