اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

واحد مسکونی محرومین، 6 ماهه تحویل داده می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومین، تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بیش از یک هزار و 600 متقاضی مسکن محرومین به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

واحد مسکونی محرومین، 6 ماهه تحویل داده می‌شود

رضا خواجه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومین در استان خبر داد و اظهار کرد:  تاکنون یک هزار و 650 متقاضی مسکن محرومین برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 5 درصد و 30 میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه، برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است، خاطر نشان کرد: در زمینه احداث مسکن محرومین، تاکنون 434 مورد پی‌کنی، 401 مورد اجرای فونداسیون، 305 مورد اجرای ستون، 269 مورد اجرای سقف، 245 مورد دیوارکشی صورت گرفته است. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان یادآور شد: تاکنون روند احداث این پروژه را طبق برنامه پیش برده‌ایم و تا 6 ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه، تامین مسکن محرومین و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن است، تصریح کرد: بنیاد مسکن استان با فراهم کردن زمینه‌های لازم، علاوه بر کمیت بر کیفیت واحدهای مسکونی براساس استانداردهای لازم توجه داشته و همواره با رعایت اصول فنی و مهندسی بر افزایش کیفیت ساخت و سازها تاکید جدی دارد.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول