اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکوری: جذب قوچان نژاد شرایط خاصی دارد/ حدود 7 میلیون در حساب باشگاه است

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: با قوچان نژاد مذاکره مستقیم نداشتیم و جذب وی شرایط سختی دارد.

شکوری: جذب قوچان نژاد شرایط خاصی دارد/ حدود 7 میلیون در حساب باشگاه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ابراهیم شکوری درباره اینکه چرا به جای مدیرعاملی پرسپولیس به عنوان معاون اجرایی این باشگاه منصوب شد، اظهار داشت: براساس نیاز و شرایط باشگاه دوستان لطف کرده و این سمت را به من پیشنهاد کردند با توجه به اینکه کمتر از ۴۰ روز تا فینال لیگ قهرمانان مانده آمده ایم کمک کنیم تا ارتباط خوبی بین باشگاه و تیم شکل بگیرد.

وی افزود:  صحبت هایی درباره مدیرعاملی من بود اما الان این حرف ها گذشته و اکنون در جایگاه معاون هستم تمام تلاش خود را می کنم تا به باشگاه و سمیعی به عنوان مدیرعامل کمک کنم تا ضمن کاهش حواشی تیم را هم برای مسابقات آینده آماده کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده عیسی آل کثیر توضیح داد: روز پنجشنبه که جلسه کمیته استیناف برگزار شد پس از صدور رای بلافاصله درخواست گراندز رأی را دادیم  و AFC هم با این موضوع موافقت کرد. منتظر هستیم تا شرح تفصیلی رای بیاید. پس از وصول گراندز، دوستان معاونت حقوقی که از یکی دو روز آینده در باشگاه مستقر می شوند کار را بررسی می کنند و به احتمال زیاد موضوع را در دادگاه CAS مطرح می کنیم.

وی درباره میزان امیدواری باشگاه پرسپولیس برای بخشش عیسی آل کثیر خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد زیرا همه می دانیم عیسی قصد و سوء نیتی نداشته است. برخی قوانین بین المللی وجود دارد اما به امید زنده هستیم و امیدواریم عیسی که می تواند به تیم ما کمک کند بخشیده شود در زمانی که تا فینال باقی مانده همه باید کمک کنیم تا آرامش برقرار شود و تیم در تک بازی باقی مانده تا یک افتخارآفرینی بزرگ دیروز شود که برای کل کشورمان است.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس می تپانذ در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جدیدی اضافه کند، گفت: با توجه به اینکه از سه پنجره خود را استفاده کرده ایم امکان ثبت نام بازیکن در لیگ قهرمانان وجود ندارد و نمی‌توانیم هیچ بازیکن را برای فینال اضافه کنیم. سعی و تلاش کردیم یک بازیکن را اضافه کنیم اما چنین امکانی وجود ندارد. دیدم هواداران می گویند چرا تیم های شرق آسیا می‌توانند بازیکن جدیدی را اضافه کنند و پنجره ما بسته است.

شکوری ادامه داد: دلیلش این است با توجه به فصل مسابقاتی آنها این زمان را برای شان در نظر گرفته اند و از قبل هم این موضوع وجود داشته است. با این وجود خیلی امیدوار هستیم زیرا از تیم حاضر در فینال غرب آسیا تنها یک بازیکن از پرسپولیس جدا شده است‌. البته دو محروم هم داریم و برنامه هایی هم برای بخشش کارت آنها داریم و انشاء الله درباره وحید امیری و احسان پهلوان موفق باشیم.

وی درباره مطرح شدن نام رضا قوچان نژاد و رضا شکاری برای حضور در پرسپولیس توضیح داد: درباره اسامی بحث زیاد است اما آنچه در دنیا مرسوم است و سعی می کنیم در ایران هم آن را رعایت کنیم این است که فهرست بازیکنان در اختیار کادرفنی است و آنها تصمیم می گیرند چه کسی اضافه و چه کسی خارج شود. سعی می کنیم این موضوع در اختیار کادرفنی باشد‌ و طبق لیستی که گل محمدی در اختیار باشگاه قرار می دهد با بازیکنان مذاکره کنیم. البته جذب برخی بازیکنان شرایط ویژه ای دارد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با برنامه در انتهای الوند تصریح کرد: قطعا قوچان نژاد بازیکن بزرگی است که در تیم ملی ما افتخارآفرینی کرده اما شرایط خاصی مانند قرارداد با باشگاه و شرایط زندگی شخصی اش را هم دارد. هر بازیکنی کادرفنی درخواست بدهد سعی می کنیم وی را جذب کنیم زیرا می دانیم تیم به وی نیاز دارد و منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

شکوری درباره اینکه آیا مذاکره ای با قوچان نژاد انجام شده است، گفت: مذاکره مستقیم با قوچان نژاد نداشته ایم زیرا وی اینجا حضور ندارد اما مشکلاتی در این مسیر است. رصد می کنیم چه بازیکنانی آزاد هستند و می توانند به ما کمک کنند. از شانس ما و پرسپولیس قوانینی وضع شده تا اکنون که نیاز به جذب بازیکن داریم  نتوانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. 

وی ادامه داد: برخی اتفاق ها افتاده اما من، هواداران و کادرفنی به همین تیم فعلی که قهرمان غرب آسیا شده ایمان داریم و می دانیم همین تیم هم می تواند برنده باشد اما باید آن را تقویت کنیم. این موضوع را باشگاه و کادرفنی می دانند و تلاش می کنیم براساس نظرات فنی کادرفنی گام برداریم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شنیده می شود تنها حدود ۷ میلیون تومان پول در حساب باشگاه است، توضیح داد: اینها بیشتر صحبت های فضای مجازی است. شاید ۷ میلیون دقیق نباشد اما تقریبا همین حدود در حساب باشگاه است. کارهای خوبی برای درآمدزایی انجام می دهیم اما در این مدت بحث برانکو و سایر مسائل حل شده. در حساب باشگاه مبلغ ناچیزی باقی مانده است. نمی توانیم مشکلات مالی را انکار کنیم ولی این تیم هوادار محور است و قدرتش به هواداران پرسپولیس است

شکوری ادامه داد: شاید تیم ما در آسیا حرف اول را بزند و خود AFC به هم خاطر هواداران بارها از ما تقدیر کرده است.. این تیم چهار بار پشت سر هم قهرمان ایران شده و دوبار فینال آسیا را تجربه کرده اما متاسفانه همواره مشکلات مالی داشته و امیدوارم این روند را حل کنیم. من هم تلاش می کنم ارتباط بین کادرفنی و باشگاه به بهترین شکل برقرار شود و مشکلات به حداقل برسد اما نیاز به زمان داریم.

وی افزود: حدود ۱۰ روز است که به باشگاه آمده ایم و به حدی مشکلات و پرونده های مختلف وجود دارد که شاید به ذهن هیچکس نرسد اما باید کار کرد و جای بهانه جویی وجود ندارد زیرا مردم توقع دارند. شاید در حساس ترین برهه تاریخ باشگاه باشیم. اگر این قهرمانی اتقاق بیفتد با شرایط سختی که داریم دل یک ملت شاد می شود و همه حتی ارگان های مختلف باید پای کار بیایند زیرا بحث ملی است.

معاون باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه تیم ها راحت بازیکن جذب می کنند زیرا شرایط ما مثل فشردگی مسابقات را نداشتند و بازیکنان شان هم دیده نشدند تا ترانسفر شوند. چهار پنج بازیکن ما که جزو بهترین ها بودند در همین زمان جدا شدند که دلیلش خوب کار کردن پرسپولیس در سطح آسیا بوده است.  بازیکنان مان مشتری های زیادی دارند و شاید نسبت به سایر تیم ها بیشترین ترانسفر را پرسپولیس داشته باشد.

شکوری درباره راه حل پرسپولیس برای رفع مشکلات مالی گفت: ما کارگزاری داریم که باید از آن تشکر کنیم زیرا تا اینجا به بهترین نحو عمل کرده و بیشتر از تعهد خود کار کرده است. شاید در گذشته چندان ارتباط خوبی بین طرفین وجود نداشته است اما سعی می کنیم کارگزار را هم از خودمان بدانیم.

وی درباره پاداش های آسیایی پرسپولیس توضیح داد: درباره پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در سال ۲۰۱۸ سعی می کنیم در چند روز آینده به هواداران گزارش بدهیم. درباره پاداش جدید هم با توجه به تحریم ها امکان دریافت آن وجود ندارد و در بهترین حالت در صورت قهرمانی دست کم یک ماه طول می کشد تا آن را دریافت کنیم به شرط اینکه تحریم وجود نداشته باشد. سعی داریم شفاف کار کنیم به ویژه در زمینه مالی و این مسائل را در سایت باشگاه اطلاع رسانی کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: سعی می کنیم اکنون که وضعیت مالی دچار مشکل است به طلبکاران و بچه ها احترام بگذاریم و حرف های آنها را گوش کنیم. روز گذشته که سیدی با من صحبت کرد تشکر کرد که با صداقت حرف زدم. وی در کل چهار تا شش ماه در باشگاه پرسپولیس بوده و حدود ۵۰ تا ۷۰ میلیون هم طلب دارد. به من گفت می‌خواهم قول بدهی ۲۰ روز دیگر پول مرا بدهی اما گفتم نمی توانم با توجه به شرایط مالی باشگاه چنین قولی بدهم و این ۲۰ روز تبدیل به ۴۰ روز شود.

شکوری تصریح کرد: به سیدی گفتم نمی خواهم به شما دروغ بگویم و خودش گفت به کمیته وضعیت می روم که باز هم گفتم جزو اختیارات خودت است اما قول می دهم هر زمان پول به حساب باشگاه آمد پول شما را هم بدهم. در حال حاضر همه باید دست به دست هم بدهند که آرامش داشته باشیم نه اینکه مصاحبه‌هایی انجام بدهیم  که ذهن هوادار و بازیکنان را درگیر کنیم. خود من و خیلی‌های دیگر هنوز بعد از چند سال از پرسپولیس طلب داریم اما الان وقت مطرح کردن آن نیست.

وی درباره منابع مالی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: همانگونه که گفتم این باشگاه هوادار محور است. نمی خواهیم مردم به ما پول بدهند اما بانک گردشگری یک کارت هواداری تعبیه کرده که از طریق تراکنش های مالی با استفاده از این کارت منابع مالی خیلی خوبی به باشگاه می رسد که آینده پرسپولیس را از لحاظ مالی تامین می کند. هوادار، بانک و پرسپولیس هم برد می کنند و استفاده از این کارت تخفیفی برای هواداران دارد، مبلغی را به باشگاه و مبلغی را به حساب بانک واریز می کند. درصدش هم مشخص است و دوستان سعی کرده اند نسبت به بانک های دیگر شرایط بهتری را رقم بزنند. قطعا استفاده از این کارت بهترین کمک برای باشگاه است. هزینه آنچنانی هم ندارد و فقط هزینه اش در حد صدور کارت بانکی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول