اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تمدید محدودیت‌های کرونایی دزفول در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: اگر محدودیت‌ها در دزفول به درستی اجرا و رعایت نشوند امکان تمدید آن‌ها وجود خواهد داشت.

تمدید محدودیت‌های کرونایی دزفول در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول صبح امروز در جلسه هماهنگی محدودیت‌‌های برخی از صنوف در شهرستان دزفول اظهار کرد: بر اساس شدت گرفتن آمار موارد ابتلا و فوت ناشی از کرونا و مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان از ساعت ۱۸ امروز به مدت یک هفته کلیه اصناف و مشاغل بجز مراکز بهداشتی و درمانی، امدادی، خدماتی و رستوران‌های بیرون بر در دزفول تعطیل خواهند شد.

وی افزود: امکان تداوم این محدودیت‌ها در صورت عدم اجرای درست مصوبات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد بر این اساس از مردم و اصناف شهرستان تقاضا داریم موارد و موازین بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: اگر اصناف پس از ساعت ۱۸ از تعطیلی واحد خود خودداری کردند بنا بر دستور مراجع قضایی پلمب خواهند شد که این مصوبه بدون هیچگونه مماشاتی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مدت بجز بخش فروش مواد غذایی سایر واحدهای فعال در هایپرمارکت‌ها نیز پس از ساعت ۶ عصر مجاز به فعالیت نیستند.

علی فرهمندپور تصریح کرد: استخرها، اماکن ورزشی، باشگاه‌ها، مراکز شهربازی و آموزشگاه‌های زبان نیز طی یک هفته اخیر تعطیل خواهند بود.

وی بیان کرد: اعمال محدودیت پس از ساعت ۶ عصر به این خاطر است که تاکنون مشاغل زیادی از کرونا متضرر شدند که باید به این موضوع هم توجه داشت همچنین تجمعات غیرضرور که موضوع اصلی در مبارزه با کرونا است معمولا در شب‌ اتفاق می افتد.

رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول در ادامه این جلسه، عنوان کرد: اعمال محدویت‌ها یک تصمیم وزارتی و کلی است که باید بر نحوه اجرای صحیح آن دقت نمود و کلیه دستگاه‌های ذی ربط همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به غیرفعال بودن ناوگان حمل‌ونقل شهرستان در عصرها طی یک هفته اخیر، ادامه داد: علاوه‌ بر رستوران‌های بیرون‌بر، لبنیات و اغذیه‌فروشی‌ها نیز بعد از زمان اعلامی فقط به صورت بیرون‌بر فعال خواهند بود.

پورآیین گفت: شدت شیوع کرونا ۹ برابر شده و اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند، بیمارستان‌ها در ارائه خدمات درمانی با مشکل مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول