اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جذب معلم باید از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح‌های برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: جذب معلم باید از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد.

جذب معلم باید از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز جلسه فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان با حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان به بیان مطالبات و پیشنهادات خود در رابطه با مسائل مختلف پرداختند.

مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر در این جلسه بیان کرد: علیرغم تاکیدات مکرر رهبری بر جذب معلم صرفا از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، امسال شاهد کاهش ظرفیت چشمگیر این دانشگاه و جذب معلم از طرق دیگر بودیم.

مهدیه کاظمی با بیان اینکه پس از پیگیری‌ها مسئولین علت این امر را نبود زیرساخت مناسب در دانشگاه فرهنگیان ذکر کردند گفت: به همین دلیل بر آن شدیم تا توسعه کمی پردیس شهید باهنر را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر محدودیت فضای فیزیکی، ساختمان و امکانات فعلی نیز در شان دانشجو معلمان نیست اظهار کرد: در حال حاضر آموزش به صورت مجازی انجام می‌شود بهترین فرصت برای بازسازی، نوسازی یا جابجایی این پردیس است.

مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر افزود: افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان باعث می‌شود برای جبران کمبود معلم نیازی به تصویب طرح‌های خطرناکی همچون طرح الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نباشد.

مریم سامانلو، معاون مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر، ضمن بیان پیگیری‌های صورت گرفته و نظرات مختلف در این خصوص، به تشریح جمع‌بندی و راهکار نهایی جهت توسعه کمی این پردیس پرداخت.

فرزین افشاری، معاون جهادی پردیس شهید مقصودی نیز با بیان اینکه نبود عدالت آموزشی در دوران آموزش مجازی بیشتر از هر زمان دیگری حس می‌شود از طرح‌های جهادی بسیج دانشجویی پردیس شهید مقصودی برای رفع محرومیت‌های آموزشی خبر داد.

مصطفی احمدی، مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید مقصودی نیز با بیان اینکه معتقدیم تاسیس دفتر یونسکو در همدان از مصادیق بارز اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ است، از عدم هوشیاری مسئولین مربوطه و نبود نظارت صحیح در حوزه سند ۲۰۳۰ انتقاد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از مطالبات اساسی رهبری بیان کرد: توسعه همه‌جانبه دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور یکی از دغدغه‌های بنده است و طرح هایی هم برای تحقق این مهم داریم.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی با اشاره به اینکه جذب معلم باید از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد اظهار کرد: در استان همدان هم از طرح‌های قابل اجرای مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان حمایت همه‌جانبه می‌کنیم.

وی ضمن محکومیت هرگونه مصداق اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ گفت: طبق فرمایشات رهبری، امثال تقی‌زاده‌ها به دنبال اجرایی کردن ۲۰۳۰ هستند که مصادیق اجرای این سند در استان همدان را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز در رابطه با طرح های جهادی نیز قول حمایت داد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول