اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طرح «یاس» برای دختران بازمانده از ازدواج اجرا می‌شود

مدیر کل کمیته امداد گلستان گفت: طی تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و جمعیت هلال احمر گلستان طرح «یاس» برای دختران بازمانده از ازدواج تحت پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود.

طرح «یاس» برای دختران بازمانده از ازدواج اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف تسکین آلام و حمایت از زندگی و سلامت دختران بالای ۳۰ سال بازمانده از ازدواج و به منظور بهره وری از ظرفیت های موجود و توانمندی آنها برای ارتقاء سطح کیفی خدماتی و ترویج فرهنگ خود امدادی و ساماندهی کمک‌های بین کمیته امداد و جمعیت هلال احمر تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد.
وی تصریح کرد: در راستای حفظ و تقویت باور به کرامت انسانی، عزت‌نفس و احساس مسئولیت اجتماعی دختران بالای ۳۰ سال بازمانده از ازدواج طرح یاس برگزار می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: در این طرح دختران تحت پوشش کمیته امداد در خانه‌های هلال فعالیت کرده و در قالب کارگاه‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه را آموزش می بینند.
وی بیان داشت: همچنین اعضای نیازمند و بی‌بضاعت سازمان جوانان هلال احمر نیز از طرح‌های کارآفرینی، وام خود اشتغالی و حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند خواهند شد.
بابایی درباره قبولی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در آزمون کنکور سراسری گفت: امسال ۸۳ دانش آموز گلستانی تحت پوشش این نهاد در رشته‌های پزشکی، میکروبیولوژی، هوافضا،علوم انسانی، مدیریت بازرگانی و غیره با کسب رتبه‌های بین ۳۰۰ تا حدود ۲ هزار در دانشگاه‌های سراسر کشور پذیرفته شدند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۷ هزارو ۳۰۰ دانش آموز و یک‌هزار و ۱۲۰ دانشجو از خدمات آموزشی و تحصیلی کمیته امداد گلستان بهره مند هستند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول