اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ورود اتوبوس‌های جدید تا پایان سال به همدان

مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان از ورود اتوبوس‌های جدید تا پایان سال به همدان خبر داد.

ورود اتوبوس‌های جدید تا پایان سال به همدان

بابک اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس در همدان خبر داد و اظهار کرد: اخیرا با کارخانه «شهاب خودرو» زیر نظر آستان قدس رضوی قراردادی منعقد کرده‌ایم تا خودروها را بازسازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کار در حال اقدام است گفت: دو دستگاه وارد شهر شده که یک دستگاه در حال حاضر خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه دو دستگاه هفته آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شود افزود: هر اتوبوس قریب به ۵۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

وی با بیان اینکه در بخش دولتی با بازسازی این اتوبوس‌ها دیگر نیازی به بازسازی نداریم اما در بخش خصوصی ضرورت دارد خاطرنشان کرد: تمهیداتی نیز در این خصوص اندیشیده شده که وقتی جمع‌بندی شود اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

اسدی از تخصیص ۵۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس در همدان خبر داد و گفت: به دستور شهردار و پیگیری‌های ایشان و نیز نمایندگان مجلس  ۵۰ میلیارد تومان به ناوگان اتوبوسرانی در خرید اتوبوس جدید تخصیص یافته است.

وی تاکید کرد: کارهای اساسی آن انجام شده و با معرفی بانک عامل وام تعلق می‌گیرد تا با شرکت اسکانیای سمنان وارد قرارداد شویم.

مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان افزود: اگر کارهای آن به موقع انجام شود تا پایان سال اتوبوس‌های جدید وارد همدان می‌شوند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول