اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اعتبارات تصویب شده نفت، تعیین تکلیف و در پروژه‌ها هزینه شود

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اعتبارات نفت در گذشته تایید و تصویب شده، اما هزینه نشده است، گفت: این موضوع باید سریعتر تعیین تکلیف و در پروژه‌ها هزینه شود.

اعتبارات تصویب شده  نفت، تعیین تکلیف و در پروژه‌ها هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین کرمی صبح امروز در نشست با مدیر بنیاد مسکن استان بوشهر، بنیاد مسکن را یک نهاد انقلابی دانست و بازنگری طرح هادی روستایی و تامین مسکن را از نیازهای اصلی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: با ایجاد شرایط مطلوب جهت زندگی در روستا، از مهاجرت به سمت شهرها جلوگیری شود.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با کارهای ماندگاری که بنیاد مسکن استان در روستاها جهت عمران و آبادانی انجام داده، شرایط برای زندگی در روستا بهتر شده است.

وی تصریح کرد: در جریان بازدیدها و جلساتی که با مردم داشته‌ام، رضایت مردم از عملکرد بنیاد مسکن گواه بر این ادعاست که این نهاد موثر گام برداشته است.

کرمی افزود: بنیاد مسکن استان انتظارات و توقع دولت و مردم را بالا برده است که این مهم قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه برخی اعتبارات  نفت در گذشته تایید و تصویب شده، اما هزینه نشده است، گفت: این موضوع باید سریعتر تعیین تکلیف و در پروژه‌ها هزینه شود.

احداث ۵۰ زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در دشتی و تنگستان

حمید حیدری بریدی نیز در این نشست اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از احداث ۵۰ زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد و اضافه کرد: ۱۲ زمین چمن در روستاهای دشتی و ۳۸ زمین چمن در روستاهای تنگستان اجرا شده است.

حیدری بریدی بیان کرد: این زمین‌های چمن در مجموع با مساحت ۶۵ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده‌اند.

وی همچنین از احداث ۹۵ بوستان در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد و افزود: این بوستان‌ها در ۵۱ روستای شهرستان تنگستان و ۴۴ روستای شهرستان دشتی اجرایی شده است.

حیدری بریدی اعتبار اجرای بوستان‌ها در روستاهای دشتی و تنگستان را ۱۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در مجموع ۱۶۷ هزار هزار مترمربع بوستان در این روستاها ساخته شده است.

وی از اجرای ۲۷۶ پروژه آسفالت معابر از محل قیر رایگان در روستاهای دشتی و تنگستان خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها به طول ۱۶۰ کیلومتر با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول