اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

معتادان هم کرونا می‌گیرند/ وجود افراد مبتلا در میان معتادان متجاهر استان

دبیرستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: موضوعی که در فضای مجازی منتشر شده در خصوص تاثیر مصرف ماده مخدرتریاک در عدم ابتلا به ویروس کرونا کذب است و در جمع‌آوری معتادان متجاهر استان به وفور موارد مبتلا مشاهده می‌شد.

معتادان هم کرونا می‌گیرند/ وجود افراد مبتلا در میان معتادان متجاهر استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سید قدیر مرتضوی صبح امروز در شورای توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه شاخص افسردگی در جامعه در حال افزایش است که این موضوع یکی از مهم‌ترین عامل‌های افزایش استعمال مواد مخدر در جامعه می‌باشد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بحث سلامت روان تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها ضروری است زیرا برای  پیشگیری و مبارزه با استعمال مواد مخدر ابتدا باید سلامت روانی جامعه را ارتقا داد.

وی خاطرنشان کرد: موضوعی که در فضای مجازی منتشر شده در خصوص جلوگیری مصرف ماده مخدر تریاک از ابتلا به ویروس کرونا  به گفته کارشناسان کذب است و در جمع‌آوری معتادان متجاهر استان به وفور موارد ابتلا به کرونا مشاهده می‌شد.

مرتضوی تاکید کرد: خوشبختانه با افزایش مشارکت‌های مردمی و تلاش سازمان‌های مردم‌نهاد طرح‌ها و ایده‌های خوبی برای بحث مبارزه با مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کلید خورد که با وجود شیوع ویروس کرونا توانستند اقدامات موثری به خصوص در فضای مجازی برای پیشگیری از استعمال مواد مخدر در جوانان صورت دهند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول