اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرار مالیاتی 1000 میلیاردی در گلستان با استفاده از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای/ ضربه سربازان گمنام امام زمان به اخلال‌گران حوزه آرد و نان

رئیس کل دادگستری گلستان از آغاز رسیدگی به پرونده افرادی خبر داد که با استفاده از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای ، 1000 میلیارد ریال فرار مالیاتی کرده است .

فرار مالیاتی  1000 میلیاردی  در گلستان با استفاده از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای/ ضربه سربازان گمنام امام زمان به اخلال‌گران حوزه آرد و نان

هادی هاشمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: متهم این پرونده،  برای افراد بی‌بضاعت کارت بازرگانی می‌گرفت و در ازای پرداخت 200 تا  500 هزار تومان این کارت‌ها را از آنان می‌گرفت که تعدادی را به بازرگانان اجاره می‌داد و با تعدادی هم خودش اقدام به واردات و صادرات کالا می‌کرد.
هاشمیان ادامه داد: این فرد در یکسال با استفاده از 100 کارت بازرگانی،  100 میلیارد تومان فرار مالیاتی داشته است.
وی ادام داد: سه متهم با شکایت اداره کل امور مالیاتی استان و با تلاش اداره کل اطلاعات استان شناسایی و هم اکنون دستگیر شده‌اند و این پرونده هم اکنون در دادسرای گرگان در حال رسیدگی است .
هاشمیان با بیان اینکه همه عواقب قانونی و تجاری کارت‌های بازرگانی بر عهده صاحبان این کارت‌ها است، گفت: افراد مراقب باشند و برای اینکه  به دردسر نیفتند کارت‌های بازرگانی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.
به گفته وی بی‌خبری از موضوع کلاهبرداری و یا سوءاستفاده از کارت‌های بارگانی که به نام افراد است از آنان سبب مسئولیت نمی‌کند.

* ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج) گلستان به اخلال‌گران حوزه آرد و نان
هاشمیان از آغاز رسیدگی به پرونده افرادی خبر داد که با استفاده از از  ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات گلستان به اخلالگران حوزه آرد و نان استان اشاره کرد و گفت: در این پرونده  شش نفر دستگیر و مشخص شد این افراد که فعالیتی در حوزه آرد و نان نداشتند  پس از خرید و دپوی آردهای دولتی، در بازار با قیمت آزاد می‌فروختند.
رئیس کل دادگستری گلستان از ادامه بررسی و شناسایی عوامل و دلالان دخیل در حوزه آرد در گلستان خبر داد.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول