اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

واکنش توکیو ۲۰۲۰ به ساخت واکسن کرونا

کمیته برگزاری بازیهای توکیو ساخت واکسن کرونا را خبر تسکین دهنده اعلام کرد.

واکنش توکیو ۲۰۲۰ به ساخت واکسن کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس، مقامات برگزاری بازی‌های المپیک توکیو امروز اعلام کردند اخبار منتشر شده در خصوص واکسن کرونا "تسکین دهنده" بود اما اصرار داشتند که برنامه امنیت زیستی آنها برای بازی‌های به تعویق افتاده بدون تغییر باقی مانده است.

مقامات برگزاری بازی‌های المپیک توکیو بارها اعلام کرده‌اند واکسن ویروس کرونا پیش شرط برگزاری این بازی‌ها نیست اما آنها از این موضوع آگاه هستند که ساخت موفقیت آمیز واکسن کار آنها را به میزان قابل توجهی آسان خواهد کرد.

ناکومورا یک مقام رسمی کمیته برگزاری بازیهای توکیو در این باره گفت: کمیته برگزاری بازی‌ها چیزی جدا از جامعه نیست. من اخبار واکسن را شنیدم.

وی افزود: کمیته برگزاری بازی‌ها همان احساسی را دارد که شما احتمالاً احساس می‌کنید؛ احساس مثبت و آسودگی خاطر.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کاری که ما در حال حاضر انجام می‌دهیم این نیست که به واکسن فکر کنیم چرا که هنوز واکسن نداریم بلکه بیشتر روی آزمایش، فاصله اجتماعی و همچنین همکاری بین ورزشکاران و سایر سهامداران تمرکز داریم. این چیزی است که برای برگزاری بازی‌های ایمن باید انجام دهیم.

ژاپن روز یکشنبه مسابقه بین‌المللی ژیمناستیک را با حضور ۳۰ ورزشکار از ۴ کشور و ۲ هزار تماشاگر برگزار کرد که هیچ نمونه مثبتی از کرونا در آزمایشات متعدد گزارش نشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول