اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اهدای ۱۱۰ جهیزیه به زوجین مددجوی بهزیستی مازندران + عکس و فیلم

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: در راستای اجرای پویش حلقه وصل، ۱۱۰ جهیزیه به زوجین مددجوی بهزیستی استان هر کدام ۹ قلم کالای اساسی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال اهدا شد.

اهدای ۱۱۰ جهیزیه به زوجین مددجوی بهزیستی  مازندران + عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران پیش از ظهر امروز در آیین اهدای جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش بهزیستی استان که در راستای اجرای پویش حلقه وصل در مجتمع تفریحی بهزیستی استان واقع در مجتمع بهزیستی واقع در پلاژ تفریحی جاده دریا صورت گرفت، بیان کرد: در ایامی به‌سر می‌بریم که جامعه در تنگناهای اقتصادی و معیشتی قرار دارد مدعی هستیم که تلاش کنیم تا اندک کاهشی را در جهت رفع مشکلات تحت پوششی‌ها داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه دنیا و کشور درگیر آماج ویروس کووید ۱۹ است و امکان برگزاری و برپایی مراسم‌ها نیست، از این رو مراسم اهدای جهیزیه برای زوجین زیرپوشش بهزیستی مازندران برگزار نشد و تنها به برگزاری این آیین اکتفا کردیم.

گوهردهی تصریح کرد: در این خصوص۱۱۰ سری جهیزیه آماده شد تا در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد، در ابتدا قرار بود به هر زوج ۵ قلم کالا اهدا شود ولی طی همفکری با خیران مقرر شد ۹ قلم کالا اهدا شود.

مدیرکل بهزیستی در مازندران، خاطرنشان کرد: امروز ۵۱ سری از جهیزیه‌ حوزه شهرهای شهری و نواحی میانی استان را در محوطه پلاژ جمع‌آوری و آماده توزیع کردیم.

این مسؤول اعلام کرد: ارزش ریالی ۵۱ سری بالغ بر ۸ میلیارد ریال است و هرک دام از این با مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تهیه شده است، که البته اوایل سال تهیه شده امروز قیمت‌ها چند برابر شده است.

وی تاکید کرد این کار با همت خیران انجام شد، در مواجه با کرونا برنامه‌های مختلف حمایتی را برگزار کردیم ابتدا هزار بسته معیشتی بین مددجویان آسیب‌پذیر استان توزیع شد.

گوهردهی اذعان با اشاره به دبحث پازل همدلی، گفت: در این پویش سهم استان ۲۳ هزار و ۳۰۰ قطعه به ارزش هر قطعه ۱۰ هزار تومان بود که ما در همان ابتدای پویش قطعات مرتبط با استان قطعات را تکمیل و با جذب کند ۲۵۰ میلیون تومان کمک به‌عنوان دومین استان کشور که توانسته قطعات را تکمیل کند انتخاب شدیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان این مراسم، از خیران و دست اندرکارانی که در بحث تهیه جهیزیه به زوجین مددجوی این نهاد کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول